What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Verkocht

Status
Not open for further replies.
Mooie set. Knappe arcadestick. Twijfel :-) Ik slaap er nog een nachtje over...
 
prijs 330 hierna gaat hij op andere fora,s 8)
 
Kan je wat meer vertellen over de fba en de games?

Lijkt me gaaf dit in te bouwen in mijn naomi Universal echter moet ik daar ook padhacks voor in laten bouwen kan je dat ook toevallig?:p
 
P-Nut":2jub794g said:
Kan je wat meer vertellen over de fba en de games?

Lijkt me gaaf dit in te bouwen in mijn naomi Universal echter moet ik daar ook padhacks voor in laten bouwen kan je dat ook toevallig?:p

padhacks bouw ik niet en fba next is een emulator van een hoop arcade games,
zoals cps1 en 2 cps3 neo geo mvs pgm igs ,sega etc
 
Haha, lekkere verkoper ben je ook hè Beau

Die Xbox is perfect om in te bouwen in een Naomi. Je kan hem zo aansluiten op VGA en er zijn ook padhacks voor te koop bij diverse aanbieders op AO en hier weet Jinxz mss wel wat. Ik doe het op dit moment ff niet, maar over een paar maanden mss wel weer.

Is niet zo moeilijk aan te komen iig.

Je kan dan met deze Xbox ook spellen zoals Streetfighter 4, Mortal Kombat, Tekken enz. spelen.

FBA kan je sowieso alle bekende klassiekers mee spelen.

Al met al een fantastische upgrade voor je Naomi!
 
Dankje wel hasan voor de uitleg sorry ik zit niet echt lekker in mijn vel .
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top