What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

tri-sync chassis in New Astro

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Op een gegeven moment kun je de pots niet meer verder draaien toch. Bij de focus pots kun je wel een chassis shutdown krijgen als je de voltage te hoog draait.
 
Ja ik wil eerst zekerheid hebben voordat ik op het chassis zelf ga lopen kuten, straks maak ik het alleen maar erger.
 
almighty":34ghye9t said:
goatboy":34ghye9t said:
Iedere game heeft een crt test.
o die test, kan ik alleen dus met KI.(15khz)

voor de 31 Khz test kun je de Nokia monitor test utility downloaden (zeer klein programmaatje), en je kunt dan via je laptop, of pc de test draaien op de cab.

Ben erg benieuwd hoe de testgrids van zowel low res als high res er uit zien. :lol:
 
pooyan":1xcync72 said:
almighty":1xcync72 said:
goatboy":1xcync72 said:
Iedere game heeft een crt test.
o die test, kan ik alleen dus met KI.(15khz)

voor de 31 Khz test kun je de Nokia monitor test utility downloaden (zeer klein programmaatje), en je kunt dan via je laptop, of pc de test draaien op de cab.

Ben erg benieuwd hoe de testgrids van zowel low res als high res er uit zien. :lol:
Pcb wil ik deze week nog wel ff doen, maar het andere komt echt later.
Deze week nieuwe baan dus erg druk en begin morgen.
Maar als ik tijd heb dan wil ik het gerust wel even doen.
 
pooyan":2tb009o4 said:
take your time. En succes met je nieuwe baan.
thx, hier even wat pic's, weet niet of je er wat aan heb maar hier zijn ze:
img2423.jpg

img2424.jpg

img2425q.jpg

En dan heb je ook nog een rood/groen en blauw scherm.
[/img]
 
Back
Top