What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TR] Sengoku 3 MVS Killer Instinct 2 en Mortal Kombat 2 pcbs

AkUmA

Combo Keeper
Reaction score
0
Sengoku 3 full kit (Engels). Echt in zeer goede staat.

Te ruil voor... vanalles, saturn games, psx games, ps2 games, super famicom games etc. Laat maar wat horen. Ben voornamelijk weg van fighters.

Nu ook te koop: MK 2 PCB in zeer goede staat, werkend uit onze MK3 kast gekomen. Prijs 100,- euro

Tevens ook Killer Instinct 2 PCB te koop, ex van Almighty geweest, inclusief Flashcard (geen HD, geen crashes meer!). 225,- euro. Een van mijn favorieten en gaat ook alleen weg omdat de kast weg is!

Foto's op aanvraag.

Zou kunnen, ik heb alleen geen idee hoe/wat er aan de hand is.

Misschien eens een topic over starten hier, anders weet ik nog wel iemand waar je hem misschien naar kunt opsturen als je het probleem uiteen kunt zetten

Bedankt in ieder geval, voor mij is het niet nodig aangezien ik er toch niet meer mee (zal) spelen.

Grimlocks PM beantwoord. Maak foto's voor hem, als hij ervan afziet dan post ik ze hier meteen.

Ja man, helaas wel.... de MK3 kast is verkocht, wilde hem graag mee naar huis nemen maar ook mijn MVS kast thuis heeft een tijdje terug ruimte moeten maken voor wat anders.....

Wil die Garou wel ruilen voor 2 Japanese NTSC-J PS2 games:
SNK VS CAPCOM
NEOGEO Battle Coliseum
Beide in zeer nette staat.

Garou is gereserveerd voor iemand op het Neo forum.

D: Die 2 heb ik helaas al.

Hey,

Neen Garou is onderweg naar USA.... Heb alleen Sengoku 3 kit, KI2 pcb, MK2 pcb en nog een boxed kidney stick voor Neo over.

Back