What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TMNT arcade voor Xbox Live!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
net de pcb gekocht :D , en zal wel weer een met een klein scherm zijn op xbox live :(
 
Net de game even gekocht(is maar 400 points)en moet toch zeggen dat ik de pcb versie mooier is.Het scherm is helaas weer klein en als je hem groter maakt in opties dan worden de pixels ook meteen een stuk grover :(
Snap nog steeds niet dat ze dat nu nog steeds niet hebben veranderd.
Wel zijn alle geluiden aawezig en dat maakt toch wel weer een hoop goed!
En als je geen arcade thuis heb staan dan is dit zeker een aanrader 8)
 
Je kan het scherm natuurlijk wel groter maken, maar ik vind het ook jammer dat het niet gewoon een 1 op 1 conversion kan zijn.
 
Scherm is full op 480p of op een 4:3 SDTV, anders moet je uitrekken. Beetje uitrekken vind ik niet zo erg, moest ook bij SF en MK etc. Dat is nou eenmaal zo met retro. Het zou pas tof zijn, als ze met die X-men 6 player komen in standaard 16:9!!

Ik vind hem super, maar:

- je kunt die chara select niet verwijderen bij de attract mode.
-Character select portraits zijn altered
-De intro is korter of ik zit te spacen
-In single player zie je de turtles niet op de flatgebouy landen, bij aanvang van stage 1.

4 player co op is da bomb.. echt heel vet. Ik moet nog redelijk wat achievements halen.
 
Wie o wie heeft er zin om vanavond met de Nozomi ppl een potje te doen via Live???

:)
 
Had wel zin gehad, maar moet eerst een nieuw gold membership kopen :(
 
Back
Top