What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: TAITO EGRET II Candy Cab

Status
Not open for further replies.
Zowel de Daytona als de Egret blijven binnen de community, maar in ons geval ook binnen de familie!
 
Ja een nieuw jaar, nieuwe avonturen: meteen goed beginnen toch :)? En we helpen de community op onze beurt aan Vlx'en, uit de ene mooie deal komt de andere.
 
Goed bezig! Alletwee een knallende start met een nieuwe cab! :)
 
Zo dat ging snel! 8)

Ik dacht dat Egrets iets duurder waren dan NAC´s, blijkbaar dus niet. :P
 
zo dat is zeker snel gegaan.
goed bezig.

gewoon uit interesse.
Aangezien deze cab een jamma aansluiting heeft zou dan een Mortal Kombat (hoe kan het ook anders :) ) pcb gewoon plug and play zijn of zou er nog iets speciaals moeten gebeuren ?
Is zo een Candy cab de enige met een jamma aansluiting of zijn er andere candy cabs die dat ook hebben ?
 
Dr Doggystyle":19xjj72k said:
zo dat is zeker snel gegaan.
goed bezig.

gewoon uit interesse.
Aangezien deze cab een jamma aansluiting heeft zou dan een Mortal Kombat (hoe kan het ook anders :) ) pcb gewoon plug and play zijn of zou er nog iets speciaals moeten gebeuren ?
Is zo een Candy cab de enige met een jamma aansluiting of zijn er andere candy cabs die dat ook hebben ?

Mortal kombat is inderdaad plug en play (alle jamma wired games)
Alle naomi games ook (alles jvs (jamma 2.0) wired games)
Dat is het ideale van deze cab, daarbij komt de trisync monitor ( jamma is veelal 15 kz en jvs 31kz)

De meeste cabs hebben of een jamma of een jvs aansluiting, zie deze link:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Ja ... e_cabinets

Al met al is dit een hele goede, maar ook unieke aankoop :mrgreen:
Maar dat is wel vaker zo met de guys van het Ngc :D
 
voor MK heb je wel verschillen in de Kick harnesses van MK1 aan de ene kant en MK2-4 (en KI1 en 2 ook btw)aan de andere kant
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top