What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK]Rayxanber 3 pc engine jap verkocht!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Rayxanber 3 pc engine jap + spine

50 euro incl. verzending.

img0937hu2.jpg


of eventueel ruilen tegen een andere shmup.(Dc,Saturn of PS2)
 
almighty":icuna6l2 said:
40 euro maar gekker moet het niet worden.

Verkeerd alles in goede staat en is de cd kras vrij.
Hopelijk lees je vanmiddag dit en kan je vanmiddag naar me opsturen dan heb ik het morgen nog binnen.
Ik kan de 40 euro incl. verzendkosten gelijk vamiddag overmaken op je bank of girorekening via internet bankieren van de Postbank.
Mijn versie ben ik helaas kwijt geraakt en ik was van plan om samen met me vrienden morgen bij me thuis RayXander III te spelen non stop.

Zo niet, dan begrijp ik het wel en anders pech dan spelen we morgen Gate of Thunder en Winds of Thunder. 😉
 
Game is kras vrij en ziet er prima uit.
Komt uit eigen collectie maar de game boeit me niet echt.

Ik stuur je wel ff een pm.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top