A
Anonymous
Guest
Ik heb hier nog een Tube staan van een Pentranic 29" Multi Sync monitor, die wag mag.
Dus monitor zonder chassis, komt omdat ik het chassis nu gebruik met mijn NANAO monitor.
Tube is nog in goede staat en geen burn-in.
Mag weg voor 100,- euro.
Dus monitor zonder chassis, komt omdat ik het chassis nu gebruik met mijn NANAO monitor.
Tube is nog in goede staat en geen burn-in.
Mag weg voor 100,- euro.