What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] NeoGeoMVS (Mobo & games) & Tekken 3 PCB

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
KICK! Verkochte spullen verwijderd.

Tekken 3 in prijs verlaagd. Echt wel een gaaf spel, zeker voor deze prijs!
Goedkope combinatieaanbieding toegevoegd voor een leuk Neo Geo MVS pakket!
 
missjumjum":1gkkx5t7 said:
Whats the price for MOBO + Kof98 😉

50 euro :).
I don't know how much shipping to Germany is, I think about 10-12 euro.
So including shipping it would be 60 euro.

I don't know if you can read Dutch, but in the first post it says that the Neo Geo MOBO is WITHOUT the metal case. I can send you a picture if you want.
 
missjumjum":13oct6zf said:
Muzzle":13oct6zf said:
missjumjum":13oct6zf said:
Whats the price for MOBO + Kof98 😉

50 euro :).
I don't know how much shipping to Germany is, I think about 10-12 euro.
So including shipping it would be 60 euro.

I don't know if you can read Dutch, but in the first post it says that the Neo Geo MOBO is WITHOUT the metal case. I can send you a picture if you want.

I'd payment only 50 € with postage.
I am looking for the mobo.
Thanks to you


Uploaded with ImageShack.us 😉

So you want the Mobo + KoF 98 for 50 euro including shipping to Germany?
Hmmm, I will wait a few more days to see if someone else is interested. I think 50 euro including shipping to Germany for a 2 slot MVS mobo + game is too cheap. Also, do you understand what I said about the missing metal case :)? Just to be sure, that if we make a deal, you won't be dissapointed.

Thanks anyway.

If something is unclear, just say so, and I will try to explain in German :).
 
Kick!

Niemand interesse in deze games voor deze prijzen?
 
Nog 1 kick! Doe gewoon een bod als je interesse hebt.
Als ik hier geen reactie meer krijg gaat het naar Marktplaats of Ebay.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top