What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK]NeoGeo CD Boxed+RGB+2 games[VERKOCHT]

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Zo MArc heb je het licht gezien; hele verzameling opdoeken ;)?
 
ruderudie":2fvq1c1c said:
Zo MArc heb je het licht gezien; hele verzameling opdoeken ;)?

nope.

Maar wil me meer gaan richten op Saturn/DC/Super Famicom/pc engine.
En aangezien ik een cab heb vraag ik me werkelijk af wat ik nog met een neogeo cd moet :?
 
Ja daar heb je gelijk in, ik heb hem enkel voor de controlpads eigenlijk en voor het sentiment ;), verder is het een vrij waardeloze aankoop als je een mvs hebt.
 
damn je bent echt bezigg met alles wegtedoen, zommige shit ziet er verdacht uit alsof je het van R.lok hebt gekocht :P

hoe zit het met die Nintendo Famicom(famulator) boxed import

kun je daar ook nes joypads op aansluiten ?
 
ZiEk":itp9chon said:
damn je bent echt bezigg met alles wegtedoen, zommige shit ziet er verdacht uit alsof je het van R.lok hebt gekocht :P

hoe zit het met die Nintendo Famicom(famulator) boxed import

kun je daar ook nes joypads op aansluiten ?
Lijkt veel wat ik wegdoe maar dat valt echt reuze mee.

Nee daar kunnen geen nes joypads op aangesloten worden.
Ook niet nodig want hier zitten er al 2 bij en zliggen net zo lekker in de hand als de nes pads.

klopt, op de neogeo na komt alles bij ronnie weg 😉

zit nu nog op 11 consoles dus valt nog reuze mee, maar ben erachter gekomen dat de Saturn/DC/SFamicom en PC Engine mij het meest aanspreken.
 
ja man SFC is de shit, vind zlef pal wel iets aantrekkelijker door de engelse texten maar het blijft een mooi ding met goede bitmap graphics.
 
ZiEk":i4krktbd said:
ja man SFC is de shit, vind zlef pal wel iets aantrekkelijker door de engelse texten maar het blijft een mooi ding met goede bitmap graphics.

zeker, denk ook dat het toch 1 van m'n fav. console is 8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top