What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] High Tech Arcade kast

OrangeChimp

Button Masher
Joined
Jul 6, 2016
Messages
14
Reaction score
0
Hello all,

Wegens verhuizing heb ik een kast staan waar ik helaas vanaf moet, en het heeft haast :oops: .
De kast is een High Tech kast met scherm rotatie mogelijkheden.

Volgens mij hoef ik er weinig over te vertellen want iedereen kent deze wel ;)

Het scherm is origineel en heeft absoluut geen burn in en is in een erg mooie conditie.
Mijn kast verkoop ik met 8-way batons en convex knoppen, maar ik heb ook nog de originele concave knoppen.
Helaas wil ik graag mijn Neo Geo 2 slot bewaren en dus zal deze kast zonder games komen.

€250,- (n.o.t.k.)

Hopelijk kan ik er iemand blij mee maken

xoxoxo :mrgreen:

$_85.JPG

$_85.JPG

$_85.JPG

$_85.JPG
 
OrangeChimp":1vklcnqh said:
Volgens mij hoef ik er weinig over te vertellen want iedereen kent deze wel ;)

Volgens mij val ik dan niet onder de noemer "iedereen" ;)
 
Sp33dFr34k":2ne60v88 said:
OrangeChimp":2ne60v88 said:
Volgens mij hoef ik er weinig over te vertellen want iedereen kent deze wel ;)

Volgens mij val ik dan niet onder de noemer "iedereen" ;)

waiwainl":2ne60v88 said:
Same here :)

De prijs is trouwens weg gevallen.

Soms moet ik dus niet iets met een aanname plaatsen ;) Deze kasten werden volgens mij voornamelijk verspreid in Europa om er Neo Geo MVS op te spelen. Je hebt er volgens mij 3 verschillende varianten van. Dit is de meest luxe versie met het grootste scherm 19/20" en een draaimechanisme om je scherm verticaal te zetten. Dus geen schroeven nodig, gewoon loskoppelen en draaien.

Prijs is voornamelijk bieden maar mijn richtprijs is rond de 300? Ik weet niet of dat te hoog is hier of is dat schappelijk?
 
waiwainl":2lvj6dfi said:
Same here :)

De prijs is trouwens weg gevallen.

Het glas voor de monitor ook.
Heb er eentje gehad lang geleden. 25" hanterex.
Prijs: Bieden mag hier niet.
 
Asure":1rjudj9n said:
waiwainl":1rjudj9n said:
Same here :)

De prijs is trouwens weg gevallen.

Het glas voor de monitor ook.
Heb er eentje gehad lang geleden. 25" hanterex.
Prijs: Bieden mag hier niet.

Het glas heb ik weg gedaan ivm de kwaliteit van het scherm. Zonder glas komt alles net wat beter tot z'n recht :whistle:

300 is mijn vraagprijs, maar nogmaals ik weet niet zo goed of dat een schappelijke prijs is.
 
Ik heb zelf recent twee woodies verkocht voor 250€, een royal video big en een elam met rotatie mech. 25"

Ze zijn naar mijn mening waard wat de gek er voor geeft. Misschien beter om marktplaats te proberen. ik denk dat 300€ te hoog is, de meesten zullen er hier tegenaan kijken als een stuk brandhout met een monitor er in. We zijn hier allemaal verwend met 29" Japanse fiber/plastic en metalen kastjes.

Zelf jarenlang plezier gehad van mijn Woodies maar toen een stuk fiberglas met 29" monitor betaalbaar werd, was ik er wel klaar mee :).
 
Misschuin handig om duidelijk te vermelden hoe hij bekabeld is ;)

Op Marktplaats zie ik Jamma staan terwijl je hier zegt dat er een 2-slot in zat, dat is dan MVS bekabeling.
Succes met de verkoop ;)
 
PascalP":26q2vwey said:
Misschuin handig om duidelijk te vermelden hoe hij bekabeld is ;)

Op Marktplaats zie ik Jamma staan terwijl je hier zegt dat er een 2-slot in zat, dat is dan MVS bekabeling.
Succes met de verkoop ;)

Misschien ben ik wel dom hoor, maar dit zou toch niet uit moeten maken? Jamma is toch gewoon Jamma? Tenminste zo heb ik altijd de impressie gehad, en dit is mij vroeger ook verteld.

Prijs tevens verlaagt naar 250,-
 
MVS en Jamma bekabeling is toch net ff iets anders.
1. MVS heeft extra buttons, button 4 is bij Jamma ook bruikbaar. Zelfde verhaal voor button 5, al wordt deze bij MVS gebruikt voor game select.
2. MVS heeft stereo via de connector t.o.v. mono bij Jamma, dit kan schade veroorzaken aan het geluidscircuit van Jamma borden als ze lange tijd in een MVS gebruikt worden zonder adapter.
3. De test button zit bij MVS/Jamma op een andere pin.

Punt 1 en 3 zijn niet zo'n probleem, punt 2 vergt echter iets meer aandacht....
 
Zet er nog even bij in welke regio hij opgehaald kan worden.
Gezien het schuine dak vermoed ik dat ie op de zolder staat. Misschien ook handig om dat erbij te zetten zodat men niet verwacht 'm zonder haarscheuren in kan laden ;)
 
Back
Top