What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Tk gezocht: grote sony Bvm monitor

LeGionellz

Player One
Joined
Sep 27, 2015
Messages
5
Reaction score
0
Hi allemaal,

In mijn zoektocht naar een sony bvm (of goede pvm) monitor voor rgb nes en snes consoles ben ik hier terecht gekomen.

Heeft iemand er een te koop staan, of een idee waar ik er een kan krijgen ?

Dank en groeten
 
ik voel een verwijzing naar het voorsteltopic opkomen....:)
 
RoOd":2np0n2eo said:
ik voel een verwijzing naar het voorsteltopic opkomen....:)

Ha ha ha...misschien moet er een keertje voorwaarden komen voor het posten in het te koop/ gezocht deel van dit forum.
 
toevallig ken ik deze meneer al een tijdje dus dat scheelt maar ik heb echt niks te vertellen dus dat is dan weer jammer hehehe
wij hebben samen mijn eerste masterplay gekocht in zwolle geloof ik ergens van een of andere Ronny met z'n witte singlet aan, alweer zo'n10 jaar geleden....was net alsof we naar maaskantje waren gereden.
Beste 50 euro die ik ooit ergens aan besteed heb.

maar laten we het ontopic houden :)
 
Haha ! Daarom voelde het al zo vertrouwd hier !

Ik zie nu dat ik inderdaad eerder een PVM monitor zoek van 25 - 30 inch.

Bvm breedbeeld lijkt me niet ideaal.

Zal binnenkort even voorstellen. Gelijk een sale topic was zeker niet slecht bedoeld, zie het als enthousiasme :) had net een cab verkocht en miste het rgb gevoel teveel. Ideale oplossing dus, zo een monitor.

Groeten
 
LeGionellz":2wfxg9wd said:
Haha ! Daarom voelde het al zo vertrouwd hier !

Ik zie nu dat ik inderdaad eerder een PVM monitor zoek van 25 - 30 inch.

Bvm breedbeeld lijkt me niet ideaal.

Zal binnenkort even voorstellen. Gelijk een sale topic was zeker niet slecht bedoeld, zie het als enthousiasme :) had net een cab verkocht en miste het rgb gevoel teveel. Ideale oplossing dus, zo een monitor.

Groeten

Dan kom je uit op een PVM 2950QM bijvoorbeeld, lijkt me de enige optie die ook RGB ondersteund.
Maar succes met zoeken ;)
 
Of je gaat voor dezelfde monitor die PascalP ook zoekt: Pioneer PDP-V402

Geeft mooier beeld dan een PVM/BVM.
Ik heb ze allebei en de Pioneer is toch waar ik het meest op speel. En hij neemt minder ruimte in beslag qua diepte dan zo'n logge B/PVM.

B/PVM = enorm strak beeld, zo strak dat het bijna klinisch strak is.
Pioneer = geeft mooie scanlines en kan RGB & 15khz perfect aan! Alles t/m 31KHZ ziet er top uit.

doch - vooral doen wat je zelf mooi vindt - these are just my 2cts 😉
 
Helemaal eens met Waiwainl hierboven.
Heb ook op diverse fora gelezen dat je met een 29"PVM toch iets op beeldkwaliteit inlevert t.o.v. een 20"

Misschien een makkelijke en goedkope oplossing voor tijdelijk is een Bang & Olofsen TV uit de MX4000 t/m 7000 serie.
Deze hebben ook zeer goed beeld, zijn makkelijk verkrijgbaar op marktplaats en zijn verkrijgbaar in maten zoals 29"
Kan je in de tussentijd altijd nog verder kijken tot je een geschikte PVM/BVM tegenkomt!

viewtopic.php?f=11&t=4463
 
Ik heb nog een grote Sony PVM 2930 staan incl. de originele speakers. Moet nog wel even testen of alles goed werkt
 
Back
Top