What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: Gechopte Sega Naomi + prewired met PS360+

Status
Not open for further replies.

Milspex

TATE Mode Pilot
Joined
Aug 27, 2013
Messages
702
Reaction score
1
Location
Eindhoven
927425_873513829327903_1306813598_n.jpg


10617181_1480594655530689_342436710_n.jpg


10693829_705567732855417_234777061_n.jpg


Sitdown Sega Naomi Universal cab met marquee, gewired met 2x ps360+ pcbs voor aansluiten op pc, ps3, xbox360 en meer. Er zitten 2 extra select en Home/Guide buttons bij de coinslot. De Sanwa monitor heeft geen burn. Nieuwe Sanwa JLF joysticks en buttons

Alleen afhalen in Eindhoven.

Vraagprijs 450
 
aiiiii, dit zou zo goed staan in mijn gameroom om shooters te spelen..... maar mijn vriendin vindt van niet en ze heeft dit keer wel een beetje gelijk
 
Die komt toch niet op zolder, dus als jij die erbij zet, merkt ze toch niet....... ik zeg doen.
En indien toch..... "neeeeee schatje, die staat er al een maand of 6. zo jammer als je geen intresse in mij en mijn hobbies toont". Lukt je vast. :mrgreen:
 
Anunaki":1r0wxift said:
maar mijn vriendin vindt van niet en ze heeft dit keer wel een beetje gelijk
Da Dude":1r0wxift said:
En indien toch..... "neeeeee schatje, die staat er al een maand of 6. zo jammer als je geen intresse in mij en mijn hobbies toont". Lukt je vast. :mrgreen:

Waat haat ik jullie toch allemaal.
 
In dit geval heeft het te maken met financiele afspraken die ik met haar heb gemaakt over mijn hobby

het zal haar een rotzorg zijn wat ik verder op zolder zet.
 
Hahahaha. Snap ik. kan aardig in de papieren lopen.

Ken het. Boeit mijn vrouw ook niet, zolang het in me gamehok past.

Nu weer ontopic.
Mooi ding. Probeer een Belgisch of Duits forum. NL is aardig verzadigd heb ik het idee.
Want cabs staan steeds langer te koop, vooral naomi's.
Mijn nnc was in 4 uur verkocht aan een Belg.
 
Ik had even een dixlexie momentje...ik las geschopte Naomi... ik weet ook niet waarom ik dat nu even wil posten... succes met je verkoop.
 
Da Dude":2eh27phq said:
Hahahaha. Snap ik. kan aardig in de papieren lopen.

Plus ik heb nog een hobby.... na een lang weekend RGE ga ik ook nog ff naar Sevilla met Feyenoord

Maar idd back ontopic nu.... mooi ding
 
Gaaf ding hoor, als ik net niet een Taito G-Net en MAK Strike gekocht had, nam ik hem mee!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top