What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Bundel PCB Tekken2 Tekken3x2 Asterix + Onderdelen

Masemium

Button Masher
Joined
Apr 27, 2014
Messages
18
Reaction score
0
Goedendag,

in mijn enthousiasme heb ik teveel arcade onderdelen gekocht. Kopen op internet gaat altijd heel makkelijk, maar er uiteindelijk ook daadwerkelijk wat mee doen wil nog weleens een probleem van mij zijn :roll:

Sommige van deze onderdelen komen van arcadewinkel.nl, als niemand van jullie deze onderdelen wilt, wil ik proberen of ik ze naar deze winkel terug kan sturen, ze zijn namelijk ongebruikt en hebben alleen in een doos opgeborgen gelegen.

Het gaat om:

- PCB Tekken 2
- PCB Tekken 3 met gesoldeerde draden aan het Jamma+ Harness gedeelte voor de extra knoppen
- PCB Tekken 3 met Jamma+ Harness zonder bekabeling
- PCB Asterix

- Jamma+ Harness + bekabeling x 2
- CGA to VGA Omvormer x 2

Arcadewinkel.nl:

- Jamma Harness + kabelboom x 3
- GRND kabel setje x 2
- PCB pootjes x4 x 4
- Handvat met opening x 4
- Fan + zilveren Grill

Ik zat te denken aan 80 euro om dit hele handeltje naar een van jullie op te sturen.

Mocht ik het versplinterd moeten gaan verzenden, dan zal het handje klap worden. Vaak reken ik in ieder geval 10 euro aan verzend- en verpakkingskosten. Voor ophalen doe ik vaak enorm matsen, omdat de koper dan zelf moeite moet doen en ik alleen de voordeur hoef te openen 😉

Voor ophalen woon ik in Den Haag in Loosduinen.
 
Hoi,
Ik wil alles wel hebben. Pm is onderweg 8)
 
Crap. Dat was wel echt heel erg goedkoop. Te goedkoop inderdaad. En nou gaat 1 of andere trol die hier net op het forum is ermee vandoor ;)
 
In onderhandeling met Trol.

Als ik wist dat er zoveel animo voor m'n bundel zou zijn, had ik wel iets hoger in gezet met m'n prijs, maar ach, ik hoef niet van vuilnisbakken te leven ;)
 
Alleen die Asterix is al meer dan de helft waard, leuk spel ook :)
 
Ik weet het, maar goed ik ben niet zo van marktwaardes en "het is oud, dus het is duur".

Voor mij is het een kwetsbare oude printplaat die iemand maar net nodig moet hebben voor z'n projecten.

Maar goed verlies draaien/lijden is ook een ding, maar dat ben ik wel gewend :lol: daarom ben ik zo'n verkoop wonder op marktplaats, binnen 5 minuten is wat ik er op zet weg. Rijk word ik er niet van though :oops:
 
Kudos aan jou, Masemium. Waren er maar meer mensen op de wereld met die instelling!
 
Alles binnen, bedankt Masemium.

Ik ga niet alles hiervan houden.
Wat weer weg mag:
Tekken 2
Tekken 3, 1 maal 8)
1 jamma harness met kabelboom
2 keer namco 48 way extension harness
2 sets gnd kabeltjes
4 handvaten
1 vga converter
casefan met chromen grill.

Dit bied ik alleen hier op het forum aan tegen schijtprijzen, ik hoef er ook niet rijk van te worden.
Wil je wat hebben, reageer maar hier.
 
de twee tekkens, 15 euri per stuk?
jamma loom 5 euri?
 
Back
Top