What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] 28" Magnum woody (easy tate) en Hang-on upright

jaguarwong1

Regular Player
Joined
Apr 3, 2008
Messages
84
Reaction score
0
Location
Den Haag
Nu m'n Aero het doet is het tijd voor een grote schoonmaak...

Voor ze op marktplaats gaan krijgen jullie uiteraard eerste keus =)

Allereerst een woody van het Italiaanse merk Magnum.
Lekkere ruimte kast met een 28" monitor (geen burn-in), lekker
helder beeld, mvs aansluiting, maar met mvs2jamma converter,
dus je kunt er eigenlijk alles op aansluiten. En DE top feature van
deze kast en waarom ik em eigenlijk met pijn in m'n hart wegdoe
is de easy tate functie. Lekker switchen tussen horizontaal en
vertikaal in minuten ! Er zit een of ander kei handig chassis om die
monitor waardoor je em in je eentje met 1 hand kan ronddraaien.

Features:
28" monitor (geen burn-in)
Easy tate
Zeer veel ruimte
2 player, 2x6 button setup
Plaats voor 4 MVS mini marquees
Incl. mvs2jamma converter

Min puntjes:
2 sigaret burns (klein)
Het is geen sitdown =)

PM voor meer info of check de foto's of het iets voor jou is. Low res
foto's hieronder, high res foto's hier als zip.

Voor jullie 150 euro (wel ff zelf af komen halen natuurlijk)

ps: de Neo Geo setup en spellen horen er natuurlijk niet bij. De Invader
Zim sleutelhanger ook niet =)

P1010151.jpg


P1010152.jpg


P1010153.jpg


P1010155.jpg


P1010156.jpg


P1010163.jpg


P1010164.jpg


P1010171.jpg




Verder in de verkoop een dedicated Sega Hang-on upright.
Een ware classic. Met stuurtje en alles. Ik heb deze al een tijd geleden
op marktplaats gezet, maar de koper kwam op het laatste moment
niet opdagen. Helaas past ie niet door het trapgat hier, dus ik moest
em voor de verkoper uitelkaar halen, verkoper kwam niet opdagen,
dus hij staat nu nog uitelkaar in de keuken van m'n onderbuurman =)

Deed het toen ie uitelkaar ging. Monitor kan wat nieuwe caps gebruiken,
is in sommige levels wat donker. Uiterlijk is goed. Niet mint, gewoon oke.
Hoeft niet voor de hoofdprijs weg, zeker omdat ie nu ff niet te testen is.
Ik dacht aan 75 euro en als je de Magnum van hierboven neemt mag ie
voor 50 euro weg.

Niet schrikken van de foto's =) Hij ziet er een beetje zielig uit, maar
ik garandeer je dat ie compleet en werkend is.

P1010189.jpg


P1010190.jpg


P1010191.jpg
[/img][/url]
 
Namens Drifter (die nu in de bus naar huis zit) een optie op de Magnum! Hij zal vanavond persoonlijk reageren zodra hij thuis is.

(Die gozer is really hooked now ;))
 
Oke, nice. Ik hoor het wel dan =)
Denk je dat ie die hoop schroot, ehm, kei
mooie Hang-on ook wil hebben ?
 
Drifter gaat helemaal los hahaha, heerlijk om de jongens helemaal in de verslaving te zien groeien :twisted:
 
T'is dat ik nog niet eens mijn E3 op zolder heb gekregen, anders had ik Drifter misschien wel nooit gebeld en mooi zelf ge-opt ;)
 
Heheh.. het begon met een woody.. and you never forget your first love! :lol:
 
Ik heb ff gemeten (op verzoek van Drifter) en dit zijn de afmetingen.

Hoog: 174cm
Breed: 68cm
Diep: 81cm (zonder CP)
Diep: 86cm (met CP)

De diepte is dus een beetje variabel aangezien de controlpanel
er vanaf kan (evt. voor vervoer). En het is inderdaad best een grote
jongen, hij is echt gemaakt voor een 4 slot neo geo. Ik gebruik em
zelf eigenlijk ook al verkapte kast =) Opgeruimd staat netjes.

Maar vrees niet, er kunnen best wat dingen uit en afgehaald worden,
dus kwa tillen zit het wel goed.
 
Thanks.. heb er wel m'n beiden kinderen voor op e-bay moeten zetten, maar je moet prioriteiten stellen he! :twisted:
 
Drifter":2v9r4qgo said:
Thanks.. heb er wel m'n beiden kinderen voor op e-bay moeten zetten, maar je moet prioriteiten stellen he! :twisted:
Was de kinderbijslag niet genoeg dan... :roll:
 
Ah, zodra je je eerste potje Metal Slug staat te
spelen ben je die koters voor de eerste sub-baas
al vergeten =)
 
jaguarwong1":cld6r0vl said:
Ah, zodra je je eerste potje Metal Slug staat te
spelen ben je die koters voor de eerste sub-baas
al vergeten =)

congrats Drifter, toch ook wel mooi hè zon woody cab. Zal die van mij ook niet gauw weg doen.
 
Drifter":2vetg6f6 said:
Thanks.. heb er wel m'n beiden kinderen voor op e-bay moeten zetten, maar je moet prioriteiten stellen he! :twisted:
Gratz dude!! First play wegens mijn SMS'je! :mrgreen: ;)
 
En toen was het zover... Zaterdag 4 juli trokken we met vier man, inclusief boedelbak richting Den Haag om daar onze nieuwe vriend bij Dave op te halen. En wederom werden we verrast door de collectie die hij in zijn kame... eh.. persoonlijke arcade hal had staan!

Binnen 5 minuten was er al een space-war op zijn phoenix cocktail en was de toon gezet. Na de nieuwste streetfighter 4 op zijn Atomis/XBox gespeeld te hebben en nog wat andere pareltjes bewonderd te hebben begonnen we met het uit elkaar halen van de Magnum. Dave sleurde in zijn uppie de monitor twee (linke) trappen naar beneden (zou je niet zeggen als je hem ziet maar onder dat shirt zitten dus twee erg vette en ontwikkelde game armen!). Daarna met wat wikken en wegen de kast zelf en daarna was het weer tijd om afscheid te nemen, Dave, was een erg tof ontvangst man! Op weg naar beneden nog even een kruisje geslagen bij de Commodore poster (ala American Football) en op naar huis.

Thuis gekomen de kast gelijk de schuur in gelopen, en hij paste... net! Alsof ie ervoor gemaakt was! Monitor erin, PC erin, en...en.... YES! Daar was het Maximus Arcade opstartscherm! Hij doet het als een jekko en heb 7000 games tot mijn beschikking die prima emuleren, emuleren, emuleren! (De laaste twee keer waren voor Dave, omdat zijn haren van dat woord rechtop gaan staan).

Emuleren is hetzelfde als mastruberen. Het is erg fijn, makkelijk maar toch NET niet hetzelfde. Dat klopt, maar voor mij persoonlijk is het voor nu goed genoeg. Ik zelf zie geen verschil in snelheid of hoor verschil in geluid, maar puristen wellicht wel. Hoe dan ook, mastruberen of niet, we hebben ons de afgelopen dagen verwend met de Metal Slugs, Pro Gear, OutRun, Rolling Thunder, 19xx Striker en vele anderen... Balen dat ik morgen op vakantie ga... nouja.. bijna balen... Tot over 2 weken guys!

magnum1.jpg
Magnum2.jpg
 
Back
Top