What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: 2 NOS Aero Cities SOLD

Status
Not open for further replies.

ElPancho

Shmup Veteran
Joined
Apr 11, 2008
Messages
1,290
Reaction score
0
Te koop:

2 Nos Aero's uit dit topic viewtopic.php?f=7&t=2563&hilit=aero

Een enkel krasje en dat is het, verder in een hele fijne conditie :)

- 220 Volt geen stepdown nodig dus.
- originele monitors zonder burn-in, schermen zijn perfect.
- repro coin-bucket-door (vandaar het kleur verschil) iirc had geen van deze cabs dat.
- geen originele sloten.
















Prijs: SOLD
 
Poeh! ElPancho houdt grote opruiming. Hopelijk ga je de arcade hobby niet helemaal verlaten..? Mooie cabs.

Grijpen die kans, mensen! Deze man is net zo zuinig op zijn cabs als een filatelist op zijn postzegelverzameling :)
 
En mooie schermen ook. Zeer lekker dotpitch & raster setup, scherm op de Aero in Anton's hok is geweldig!
 
Niet mijn cab, die aw's waren ZO veel mooier. Maar weer zo'n droom duo om horizontaal en vertikaal te gamen.

Laat je nog wat staan, of wil je zo'n mooie vewlix erbij ;-) gewoon nieuwsgierig
 
Thx allemaal voor de aardige woorden en het klopt allemaal ook nog ;)

Laat zeker 2 NAC's staan en dat is het, dus de Aero Table gaat er ook uit.
Speel met de gedachte Initial D/Vewlix maar besluit pas na de verkoop van het een en ander.
 
Als je 2 NAC's heb, snap ik het zeker. Mooie set, pracht design. Als je een Vewlix wil testen, ben je welkom.
 
ElPancho":r7o15r48 said:
Thx allemaal voor de aardige woorden en het klopt allemaal ook nog ;)

Laat zeker 2 NAC's staan en dat is het, dus de Aero Table gaat er ook uit.
Speel met de gedachte Initial D/Vewlix maar besluit pas na de verkoop van het een en ander.

Aero table gaat eruit????!!!! Als het een mooie is, kans lijkt me groot gezien de staat van je andere cabs, weet ik nog wel een gegadigde.
ME ME ME :o :o :o

Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij wat foto's te pm'en
 
Ruilen of deels ruilen met Cave titels, liefst complete kits, ook mogelijk.

Ik zoek
- Deathsmiles
- Mushihimesama Futari 1.5
- Espgaluda, complete kit minus pcb
- Akai Katana
 
Vond nog wat foto's die iets zeggen over de mintyness.

Beschermfolie nog op cp en marquee







 
Verkoop van deze beauties moet geen probleem zijn.

Ik heb op zolder een InitialD5 en een Vewlix staan. Kan je er alles over vertellen (ook hoe de dingen uit elkaar, en weer in elkaar moeten). Proefrijden, testen, voelen en aaien kan ook. Koffie/bier staat klaar :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top