What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te koop super neo 29 -VERKOCHT-

legztec

Puzzle Mastermind
Joined
Sep 27, 2005
Messages
456
Reaction score
0
*VERKOCHT*

€ 500,-
custom super neo 29
staat al een tijd te niksen
Alles werkt!
230v voeding (geen converter nodig)
Hij pakt 50 eurocent.
Het scherm is niet origineel en is een hantarex EQ3 28 welke aangepast is om in de cab te passen.
Hij is daarom niet tate te gebruiken.
De bedrading is voor MVS aangesloten.


IMG_20150607_121037463.jpg


IMG_20150516_105620266.jpg


IMG_20150516_105537041.jpg
 
Kogel is door de kerk?
Toen ik je Naomi ophaalde, zat je er al een beetje aan te denken.

Succes met de verkoop man.
 
Een Super Neo 29 voor 500 euro? Holy crap, mooie prijs!
 
Op AO was die nu al weg denk ik :p Zeer nette prijs idd.
 
hoort de art zo te zijn op google zie ik meer kleur of heeft in de zon gestaan mischien?
 
shootem":1iet6jel said:
hoort de art zo te zijn op google zie ik meer kleur of heeft in de zon gestaan mischien?

Artwork is aangepast denk ik:

legztec":1iet6jel said:
custom super neo 29

Vind het echt een mooi ding.
 
nee de artwork is zelf ontworpen.
officieel is het niet eens een super neo maar een hyper neo 64.
als je mijn artwork werwijderd en de side artwork regelt kan je hem weer naar de oude herstellen.
het originele lichtbak logo heb ik nog en krijg je er gewoon bij'

IMG_20150607_110130684.jpg
 
Mooie prijs, ik denk dat hij niet zo snel verkoopt omdat er geen origineel scherm meer in zit en de art niet meer origineel is. Ik vind het ook best vet, maar mensen in deze scene zijn nou eenmaal behoorlijk anal.

Succes met de verkoop!
 
Back
Top