Ik wil zeer waarschijnlijk binnenkort mijn new astro city cab verkopen. Een jaar geleden heb ik deze via arcaderick gekregen.
Ik wil polsen of er geinteresseerden zijn.
De cab is in goede staat , voorzien van een multisync monitor 15/24/31 khz.
Die 31 khz heb ik nooit uitgeprobeerd maar zou gewoon moeten doen , er zit een vga aansluiting onder het panel. Het panel is een blast city panel met 2x6 buttons.
Prijs 999 euro.
Ik wil polsen of er geinteresseerden zijn.
De cab is in goede staat , voorzien van een multisync monitor 15/24/31 khz.
Die 31 khz heb ik nooit uitgeprobeerd maar zou gewoon moeten doen , er zit een vga aansluiting onder het panel. Het panel is een blast city panel met 2x6 buttons.
Prijs 999 euro.