What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te koop: Sega Naomi Universal (chopped/sitdown)

sombetzki

Bullet Dodger
Joined
Feb 26, 2010
Messages
1,566
Reaction score
1
Location
Siddeburen, The Netherlands
cmxg.jpg
vxsq.jpg
12fd.jpg


Bij deze verkoop ik mijn Sega Naomi Universal.

Deze is gechopt en voorzien van een jamma setup, bestaande uit:
- jamma loom
- jamma psu
- gbs8220 upscaler
- mini slg scanline generator
- audio leveler zodat het volume van je jamma board door de Naomi versterker geregeld word

Cab is dus JVS én Jamma compatible. Sommige jamma pcb’s werken niet goed samen met deze upscaler, Fantasy Zone had bij mij moeite en bij Lorre001 werkte Raiden 2 niet goed hiermee samen. CPS2, Neo Geo en Cave pcb’s werken perfect. Meer heb ik hier niet op getest, dus kan er verder niks over zeggen.

Monitor is goed, geen burn (!) en goede geometry. Niks op aan te merken dus.
Word geleverd met een 2L12B control panel. Dit was eerst een 2L6B panel, maar ik heb er zelf 6 gaten bij geponst zodat hij ook voor bvb Street Fighter te gebruiken is. Hierdoor heeft de overlay wel lichte schade opgelopen.

Standaard button loom erbij met een 4e button eraan gewired voor Neo Geo. Voor de overige 2 knoppen zul je zelf een oplossing moeten vinden, aangezien ik nooit 6 button games heb gespeeld was dit voor mij niet van belang. Met een kick harness is dit natuurlijk direct opgelost. Heb nog wel genoeg buttons liggen om de resterende gaten op te vullen, alleen geen witte meer.

Kan geleverd worden met het scherm verticaal of horizontaal, moet hem toch demonteren en weer opbouwen voor hij weg gaat. (staat op de bovenverdieping)

Voor € 400,- wisselt hij van eigenaar.

Daarnaast heb ik er ook nog een Dreamcast bij, met 2 padhacks, 2 vmu’s en een vga box. Op deze manier kun je perfect dreamcast spellen spelen op de Naomi.

Wil je deze erbij dan komt er nog € 120,- bij.

Voor nog eens € 25,- extra heb ik er ook nog een JVS-Pac bij, zodat je je pc via USB kan aansluiten. Alles werkt dan perfect voor een mame setup.

Verzendkosten door heel Nederland zijn +/- € 75 (mocht je heel ver weg wonen zal het misschien wat duurder zijn, maar nooit veel verwacht ik).
Voor dat bedrag zet ik hem op een pallet, pak ik hem goed in en zorg ik dat hij met een vrachtwagen bij je deur word afgeleverd.

Bezorgen kan ook, mits het enigszins in de buurt is van de Noordelijke provincies.

Hieronder een link naar highres foto's:
http://www.flickr.com/photos/studentzki/sets/72157636755501494/

Mochten er vragen zijn dan hoor ik het graag. Bedankt!

Groeten,

Anton
 
Dankje. Vind het altijd moeilijk om op ziets een prijs te plakken, maar volgens mij is dit inderdaad wel netjes. Heb er een hoop werk/tijd/geld aan besteed om hem zo te maken, dus volgens mij is hij dit wel waard.

Als ik ruimte en geld had voor 3 kasten was hij niet eens weggegaan ;)
 
Zo Anton, zo te zien ben je zuinig op je spullen :D
Hopelijk krijg je er op termijn net zoiets moois of iets mooier voor terug.

Ik heb helaas ruimtegebrek :(
 
Back
Top