What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Te Koop] Killer Instinct II Cabinet

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Beste,

[Even ter info; hij komt zonder Naomi, maar ik had even geen andere foto's]

Ik bied mijn Killer Instinct II Cabinet te koop aan wegens plaats gebrek. De kast staat in mijn woonkamer en is in zeer goede staat, inclusief originele art.

De kast is compleet inclusief euro invoer, muntbakjes, handleidingen (ook voor de monitor), sleutels, en nieuwe Happ Competition sticks en buttons. Ook de TL unit werkt en de kast is volledig clean.

Het originele Killer Instinct II moederbord zit erin inclusief originele harde schijf. Het moederbord doorloopt alle testen, zonder fouten en werkt perfect.

De monitor heeft een kleine KI2 burnin, maar is niet hinderlijk. Zelf zie ik hem niet eens tijdens het gamen.

Ik weet niet of er animo voor is, maar hij gaat weg voor elk aannemelijk aanbod.

Hieronder staan wat foto's met de kast inclusief Naomi (heb ik ook via dit forum);

capcom.jpg

gw2i.jpg

achter.jpg
 
Hmmm, jammer dat het geen KI is anders was hij nu verkocht :)
Enig idee wat hij mag gaan kosten?

Cheers Marc.
 
Beste,

Ik wil er rond de 500 euro voor hebben. De kast is compleet, inclusief alle toebehoren, originele controls, sleutels, handleiding, backdoor, noem maar op.

De TL unit heb ik zelf vervangen, evenals de Happ sticks en buttons (deze zijn nog geen jaar oud). Ook is de kast volledig clean...
 
thnx, maar dan pas ik. (niet dat er iets met de prijs mis is hoor)

succes verder met de verkoop :)
 
Back
Top