ZeMMiK
TATE Mode Pilot
- Joined
- Sep 18, 2005
- Messages
- 617
- Reaction score
- 0
Hallo,
Heeft iemand nog een krukje/stoeltje te koop?
Dan kan ik met 2 players bij mijn Candy zitten
gr Remko
PS..Via aan afspraak op NozomiGamecenter kunnen we de transactie laten plaatsvinden,
maar ik kan het ook komen halen.
Heeft iemand nog een krukje/stoeltje te koop?
Dan kan ik met 2 players bij mijn Candy zitten
gr Remko
PS..Via aan afspraak op NozomiGamecenter kunnen we de transactie laten plaatsvinden,
maar ik kan het ook komen halen.