What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te koop: Consolized MVS (CMVS)

Shalafi

Button Masher
Joined
May 27, 2015
Messages
13
Reaction score
0
Location
Nederland
Aangezien ik sinds binnenkort een Supergun en Single slot MVS-board heb gekocht, doe ik mijn CMVS + toebehoren weg.

Het complete pakket bestaat uit:

- Consolized MVS op basis van MV-1FZ en Unibios 2.8
- Voeding en SCART kabels
- SNK Neo Geo Controller Pro (Kidneybean)
- SNK Neo Geo Gamepad
- King of Fighters '96 (Japans/Origineel)

Vraagprijs: € 175,- incl. (eventuele) verzendkosten.

Tevens doe ik er een 3-tal boots bij (Metal Slug, Puzzle Bobble, Puzzle de Pon); maar laat dit niet meewegen in de prijs.

Zie hier enkele foto's van de CMVS (is een impressie, de games die je hier ziet krijg je er niet bij).

IMG_20140320_183954.jpg
IMG_20140404_205919.jpg
 
Ik wil je verkoopthread niet besmetten, maar 250 euro lijkt me erg veel geld voor deze set. Mensen mogen me corrigeren als ik er naast zit..!
 
Ja sorry idd veel te veel geld. Hoop niet dat je er destijds zoveel voor hebt betaald?
 
Ik heb dit bedrag indertijd betaald en dat was met 3 boots en een single controller. :/

Wat zou deze set ongeveer waard zijn volgens jullie?
 
als je op ebay kijkt dan zie je dat je dat er wel voor krijg want daar zie je verkochte veilingen voor die bedragen maar op forums willen mensen dat niet betalen
 
Ik denk dat je rond de 160 goed zit,maar op ebay zal je uiteraard meer krijgen.
Forums zijn ook meer bedoeld om liefhebbers van hobby's samen te brengen en niet om geld te verdienen.
Succes!
 
Vergeet de tegenwoordig enorme kosten van eBay niet, je betaalt die 10% zelfs over de verzendkosten nu en dan nog eens 4% voor ome PayPal. Veel meer gezeik, voor dat klein beetje extra.
 
Dank jullie voor de terugkoppeling en je hebt gelijk, dit is een forum voor liefhebbers. Ondanks dat het niet mijn intentie was om geld te verdienen, heb ik mij toch laten leiden door MP/eBay prijzen.

Ik heb de prijs gewijzigd en de verzendkosten neem ik voor mijn rekening. Ik denk dat de nieuwe prijs een stuk netter is en beter past met de gedachte van hobbyisten onder elkaar :)
 
Back
Top