A
Anonymous
Guest
Hopelijk weten jullie mij dit uit te leggen.
Ik heb even een vraag over één bepaald woord die ik wel eens hoor in een Japanse zin.
Regelmatig wordt er na een zin gezegt ''yo''. Waarom gebruiken Japanners ''yo'' achter hun zin. Heeft dit woord ook een betekennis?
Het zal vast niks te maken hebben met de engelse en nederlandse ''yo'' om aandacht te trekken.
Ik heb even een vraag over één bepaald woord die ik wel eens hoor in een Japanse zin.
Regelmatig wordt er na een zin gezegt ''yo''. Waarom gebruiken Japanners ''yo'' achter hun zin. Heeft dit woord ook een betekennis?
Het zal vast niks te maken hebben met de engelse en nederlandse ''yo'' om aandacht te trekken.