What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SuperGun ervaringen & XB360 stick aansluiting

waiwainl

Administrator
Staff member
Joined
Sep 23, 2013
Messages
2,029
Reaction score
7
Location
The Netherlands
Binnenkort een Pioneer PDP V402 op de kamer staan :mrgreen: en wil daar graag ook een PCB aan kunnen hangen. Dus ben op zoek naar een SuperGun (geen soldeerbout, dus standaard componenten 😉 ).

Ik zie er in de US veel, maar die hebben ook converters erin zitten, die heeft deze TV niet nodig (kan 15khz aan).
En sommige zijn ook vrij prijzig.

De SuperGun MAK Strike ziet er interessant uit en redelijk compleet ook.
Zijn er nog meer SuperGuns? Evt. ervaring met de MAK Strike?

Thanks! :D
 
ik heb er 2: een van smallcab en een van vogatek

beide hebben een scart aansluiting op de vogatec zit deze op de RGBSync gesoldeerd op de ander zit een scart aansluiting op de print

Die smallcab is makkelijk verkrijgbaar en eenvoudig in gebruik. Je kan een ATX voeding gebruiken of een switching PSU (via schroefterminal)
 
Heb zelf een mak compact heb ik al 7 jaar werkt nog steeds prima ,
Ik denk dat het ook belangrijk is dat je de 5 volt kan regelen
Ik gebruik de supergun op de pcb,s naomi, type x ,
Sommige pcb,s hebben net wat meer juice nodig dan de andere.
Je hebt ze ook van sigma zijn ook goed wel wat duurder.
 
De mak compact was van arcade@home misschien bestaat het niet meer.
 
Denk dat ik voor de MAK Strike ga. Het argument van Beau om het voltage te kunnen zien vindt ik wel een goede.

En ik wil graag mijn XBox 360 Hori Stick blijven gebruiken op zowel de XB als de SuperGun;
Bestaat daar wat voor? Ik heb iig geen XB360 -> DB15 gevonden. Wel voor de PS2, maar weer geen XB360 -> PS2 :-)
 
Ik heb de MAK Strike v3 nu binnen.
Heb een vraagje over de molex aansluiting.

De buitenste draden zijn +5 en +12, de binnenste 2 zijn ground, moeten die ook beide aangesloten worden op de ArcadePSU?

De molex die ik erbij gekregen heb heeft maar 1x ground, de ander pin zit d'r niet in. Maar op een plaatje op arcadeforge.net zie ik ze beide connected :-/
 
Back
Top