What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Street Fighter 2 HD

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Net even Commando 3 gedownload, die je ook de download geeft voor de SF2 HD beta version. Playable characters zijn Ken en Ryu en alleen de Ryu stage is unlocked. Vooral op breedbeeld optie ziet het er cool uit, alleen is het vrijwel onspeelbaar met de 360 controller. Potentie heeft het wel though, ik vind het wel wat die HD remakes. Allemaal te danken aan het succes van New Super Mario Bros DS als je het mij vraagt..
 
Ben benieuwd ja, heb helaas peanut butter geen 360.
Ik speel ook af en toe 2dfighter.net, online emulation alle sf's ts, zero3, etc.
Heb laatste nog Capcom fighting jam gehaald, ook best vet, maar wel magere game.
 
Capcom Fighting Jam best vet? Dude kom op man...
 
Vet, maar wel mager :)

Ik vind de demo van Commando 3 trouwens ook niet veel aan. Het gaat mij te sloom voor een shoot em upper. Zo'n spel moet je juist op het puntje van je stoel houden is het niet? Dat heb ik wel als ik Shock Troopers enzo speel maar niet bij deze game.

Deze SF2 HD boeit me niet. Simpelweg omdat Super Turbo me nooit zo boeide (ik hoefde die supercombo's enzo niet in classic SF2, en die new challengers voegden imo niets toe) maar ook omdat dit weer dezoveelste port van die game is. Graphics zijn nu wat anders, maar animaties zijn identiek. Erg snel krijg je dus het gevoel wederom met oude soep te spelen.

Nah, doe mij maar SFIV. Die ziet er met de dag beter uit.
 
Commando 3 is echt geweldig in online co-op.
 
Back
Top