What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Stelling: Gaming is saai

Gamedips heb ik niet meer, het is meer uitzondering dan regel dat ik een opleving heb. Soms kan ik me er echt weer helemaal ingooien, vooral arcade waarvoor de liefde nooit zal verdwijnen, maar bijv. de PS3, 360 en Wii staan echt serieus stof te happen op een enkel potje hier en daar met maten na dan.

Om deze walging te doorbreken heb ik besloten dat het vanavond tijd is voor een vrijdag van hardcore shit.
 
Mijn PS3 gebruik ik alleen als machine op mijn PAL PS2 titels mee af te spelen. De Xbox 360 staat al twee maanden uit. De Wii staat bij de ouders van mijn vriendin (ook al 2 maanden niets te doen).

Momenteel speel ik The Legend of Zelda: The Wind Waker op de Cube, Final Fantasy XII op de PS2, Final Fantasy III op de DS, Pokemon Diamond op de DS en Golden Sun op de GBA.
 
Back
Top