What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

steelgunner

retrocab

Candy Cab Regular
Joined
Jul 26, 2013
Messages
372
Reaction score
0
Location
rijen brabant
hoi
is er er iemand die interesse heeft ineen steelgunner schooter??
hij werkt nog goed met perfecte monitor

hij mag voor een mooi prijsje weg

gr retrocab

nou de vaste prijs is 140 euro
omschrijving!werkt perfectbuitenkant gebruikerssporen monitor heeft echt perfect beeld
http://www.arcade-museum.com/game_detai ... _id=9783et recoil,kortom leuke schooter met twee guns
 
Graag met vaste prijs, betere omschrijving en indien mogelijk een foto. Topics als deze schieten niet op.
 
Ik zeg, kom maar op met de foto's ;-)

720082d1338111948-my-ks-go-this_thread_is_worthless_without_pics.gif
 
Back
Top