Wordt hier ook zo'n mini die cast versie van gemaakt dan? Vet.Beatmaster-P":140tll50 said:Zo dan, die gaat er echt wel komen bij moi!
flay":2vj320xz said:Schitterend project!
De eerste game waar ik aan denk is Gta 5 in first person mode![]()
Viny":o654ebdd said:Wooow... I was so into thr movie... Does anyone knows where we can try it? Disneyland paris maybe?
Dat schopt kont! :shock:Jinxz":1imza1e2 said:Of wat dacht je van Hawken