zpeakabonk
Candy Cab Regular
- Joined
- Apr 30, 2011
- Messages
- 292
- Reaction score
- 0
hoi
ik hab onlangs een donpachi gekocht uit japan
het is een usa versie, de game werkt, bullets hoor ik ook etc.
maar achtergrond muziek is zwaar klote! net alsof je vroeger een cassete bandje had die zichzelf aan het opvreten was
voor de mensen die niet weten wat een cassette bandje is :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :mrgreen:
zou dit een rom probleem kunnen zijn en zo ja is deze te branden of andere ideeën?
thanks michael
ik hab onlangs een donpachi gekocht uit japan
het is een usa versie, de game werkt, bullets hoor ik ook etc.
maar achtergrond muziek is zwaar klote! net alsof je vroeger een cassete bandje had die zichzelf aan het opvreten was
voor de mensen die niet weten wat een cassette bandje is :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :mrgreen:
zou dit een rom probleem kunnen zijn en zo ja is deze te branden of andere ideeën?
thanks michael