What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SOLD: Esp.Galuda + Rezon + 360 padhack

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Rezon jamma pcb board, awesome condition.

http://yfrog.com/jbimg6239jj

SOLD incl. shipping europe. (p.p gift or banktransfer)

==========================================================

Esp.Galuda pcb board, awesome condition.

clean + copy artwork

espgaluda.jpg


SOLD incl. shipping europe (p.p gift or banktransfer)

Cheers

+

360 padhack (niet mijn ding dus kan weer weg)

Gekocht bij Neo+Arcadia forum en gemaakt door prof AZ. (kun je meteen aansluiten op je New Astro stekker onder je cp)
http://www.neo-arcadia.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=21990
img6254.jpg


SOLD incl. verzending[/img]
 
wow, €325 voor Espgaluda. :shock: Wist niet dat deze game zo enorm in waarde is toegenomen. Is blijkbaar wel een redelijke prijs gezien het feit dat de game On Hold staat. :)
 
pooyan":30lfhnad said:
wow, €325 voor Espgaluda. :shock: Wist niet dat deze game zo enorm in waarde is toegenomen. Is blijkbaar wel een redelijke prijs gezien het feit dat de game On Hold staat. :)
Lang leve de hoge Yen :)

En de laaste kit van Esp.Galuda ging weg voor 320 pond excl. verzending op AO.
Esp.Galuda blijft voor velen de beste Cave shooter en is/blijft gewild.
 
Als ik me goed kan herinneren had ik Galuda nog niet zo lang geleden te koop staan voor €250,- incl. verzenden. Was ook zeer snel verkocht.
 
Heb je toevallig nog een -lege- Cave doos liggen, Marc? Zoek nog een behuizing voor Mushihimesama.

Sorry voor de off-topic ............
 
ElPancho":2wz92s4u said:
Heb je toevallig nog een -lege- Cave doos liggen, Marc? Zoek nog een behuizing voor Mushihimesama.

Sorry voor de off-topic ............
Sorry Onno maar heb niks meer van Cave liggen.(arcade stuff)
Als ik er eentje ergens voorbij zie komen laat ik je het weten k.

Cheers Marc
 
ElPancho":3p6c5z3r said:
Heb je toevallig nog een -lege- Cave doos liggen, Marc? Zoek nog een behuizing voor Mushihimesama.

Sorry voor de off-topic ............

:twisted: 😉
 
goatboy":jgxj0khy said:
ElPancho":jgxj0khy said:
Heb je toevallig nog een -lege- Cave doos liggen, Marc? Zoek nog een behuizing voor Mushihimesama.

Sorry voor de off-topic ............

:twisted: 😉


..... your cardboard, your boxes, how much for your boxes?

..... sell me your boxes ......



Niet dat de kans groot is dat je ooit kits gaat splitten maar if you do ..........
 
rezon price drop : 85,00euro incl. shipping europe

padhack price drop : 60,00euro incl. shipping europe

p.p gift or banktransfer,

thnx.
 
ElPancho":1abq85o8 said:
Niet dat de kans groot is dat je ooit kits gaat splitten maar if you do ..........

Je zou een WTB op ArcadeOtaku kunnen zetten; ik zie ze daar heeeeel af en toe langs komen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top