Hm Je kan toch ook gewoon een converter kopen voor je snes? Ik heb er iig 1tje, geen flauw idee wat voor tv thoughGungrave":21ollsmn said:Zal ik nog eens doen. Jammer, dan zal ik eerst even een nieuwe tv moeten aanschaffen of even wat moeten regelen met mn ouders =P
Gaston":1xefql86 said:ABSOLUUT Chrono Trigger...wat een superspel. KOste toentertijd fl 203,95 en ik was gek genoeg om deze te kopen!
dan (volgorde geeft niet voorkeur weer...);
FF3 US release
Secret of Mana
Super Metroid
Super Contra
LOZ Link to the Past
SF'II
Dit zijn jaren van mijn leven...hoe triest klinkt dat? Dit is persoonlijk de absolute toplijst. Wat een games (tranen in mijn ogen!)
Gaston":1348sj2t said:...
FF3 US release
...
Ken":238enwtp said:Heb je er al iets op gevonden almighty?
almighty":it0tzz9t said:Ken":it0tzz9t said:Heb je er al iets op gevonden almighty?
Yup!
Om van al het gezeik af te zijn gewoon een Super Famicom aangeschaft :lol:
En je raad het nooit...alles werkt!
ZiEk":23uvm3f1 said:almighty":23uvm3f1 said:Ken":23uvm3f1 said:Heb je er al iets op gevonden almighty?
Yup!
Om van al het gezeik af te zijn gewoon een Super Famicom aangeschaft :lol:
En je raad het nooit...alles werkt!
lol nice,
kan je nou de adaptor van een super nintendo in een super famicom stoppen eigenlijk ?
Gaston said:Dit zijn jaren van mijn leven...hoe triest klinkt dat?quote]
Valt wel mee, er zijn genoeg idioten die vroeger weinig anders deden en hun geld in veel te dure import gooiden... 8)
Ken":1riajx9k said:Gaston":1riajx9k said:Dit zijn jaren van mijn leven...hoe triest klinkt dat?quote]
Valt wel mee, er zijn genoeg idioten die vroeger weinig anders deden en hun geld in veel te dure import gooiden... 8)