Da Dude
Nozomi Elite
Ik zou wel willen, maar Ik krijg geen vrij meer voor morgen. sorrie.
Anders geen probleem (ps. Woon bij Arnhem. Niet echt in de buurt).
Zaterdag is de intocht van de sint. dan moet het wel binnen zijn.
Anders geen probleem (ps. Woon bij Arnhem. Niet echt in de buurt).
Zaterdag is de intocht van de sint. dan moet het wel binnen zijn.