A
Anonymous
Guest
Nekketsu heb je dan snel geregeld gameholic ;P
RS vind ik trouwens wel veel beter dan Ikaruga. Nooit ben ik zo verslaafd geweest aan een shooter als aan RS. Je hebt ook 2 totaal verschillende game modes, Saturn en Arcade, waarvan je bij Arcade met L knop credits moet bijpompen... talk about a perfect ST-V Titan port! En Saturn mode heeft veel extra bazen, gebieden, spraak en nog eens lange anime scenes. Zulke console extra's mist Ikaruga.
Chain systeem is ook heel origineel, om snel te levellen moet je 1 kleur blijven knallen... en dus heel veel vijanden dodgen en laten varen. In het begin (stage 3) haal ik vaak een 30 chain. Dan zijn je wapens meteen al zo goed als level 8 (33 is maximum).. Je weapon stats Saven is heel lame (dat kan alleen in saturn mode?). Gelukkig heeft Treasure er voor gezorgd, dat als je dit doet (het spel beginnen met een powered up savegame), je geen highscores kan noteren etc. Ook als je levelselect doet krijg je geen eindfilmpje. Ze hebben overal aan gedacht. Je moet Ohtrigen eens zien, een boss van Level 6 in Saturn Mode.. dan zie je nog eens wat Saturn grafische power.
Ik was snel uitgekeken op Souky, beetje grauwe en levenloze stijl heeft die game. Het is wel goed dat die game limited continues heeft. Je walst er niet zo direct doorheen.
De beste saturn shmups voor mij zijn:
Dodonpachi
Batsugun
Radiant Silvergun
Thunderforce V
Battle Garegga
En van de cute em up's, Cotton 2. Normaliter haat ik cute em ups.
RS vind ik trouwens wel veel beter dan Ikaruga. Nooit ben ik zo verslaafd geweest aan een shooter als aan RS. Je hebt ook 2 totaal verschillende game modes, Saturn en Arcade, waarvan je bij Arcade met L knop credits moet bijpompen... talk about a perfect ST-V Titan port! En Saturn mode heeft veel extra bazen, gebieden, spraak en nog eens lange anime scenes. Zulke console extra's mist Ikaruga.
Chain systeem is ook heel origineel, om snel te levellen moet je 1 kleur blijven knallen... en dus heel veel vijanden dodgen en laten varen. In het begin (stage 3) haal ik vaak een 30 chain. Dan zijn je wapens meteen al zo goed als level 8 (33 is maximum).. Je weapon stats Saven is heel lame (dat kan alleen in saturn mode?). Gelukkig heeft Treasure er voor gezorgd, dat als je dit doet (het spel beginnen met een powered up savegame), je geen highscores kan noteren etc. Ook als je levelselect doet krijg je geen eindfilmpje. Ze hebben overal aan gedacht. Je moet Ohtrigen eens zien, een boss van Level 6 in Saturn Mode.. dan zie je nog eens wat Saturn grafische power.
Ik was snel uitgekeken op Souky, beetje grauwe en levenloze stijl heeft die game. Het is wel goed dat die game limited continues heeft. Je walst er niet zo direct doorheen.
De beste saturn shmups voor mij zijn:
Dodonpachi
Batsugun
Radiant Silvergun
Thunderforce V
Battle Garegga
En van de cute em up's, Cotton 2. Normaliter haat ik cute em ups.