What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sega Naomi Universal cabinet zonder burn-in'.

mikey1983

Player One
Joined
Apr 13, 2015
Messages
7
Reaction score
0
wie o wie kan mij er aan helpen

zoek een mooie naomi kast

sorry moest wat duidelijke zijn denk plaats even snel wat kijken hoe snel mensen reageren had dit niet verwacht :P
 
Ik kan misschien een Sega Starhorse 3 voor je aankomen. Dat is een leuke arcade automaat met paarden. De benodigde ruimte is ongeveer 150m2 en is geschikt voor zo'n 12 spelers. Hij wordt geleverd in 3 40 foot containers en een levertijd van zo'n 60 dagen.
De prijs is zo'n 400.000 euro en een aanbetaling van 50% is vereist.
Het scherm heeft ook een DVI aansluiting zodat je er ook een Xbox op kunt aansluiten.

horseraces.jpg

*Lichtelijk sarcastisch bedoeld*

Wees aub wat specifieker in:
- Wat voor een model je zoekt
- dedicated of generiek
- wat voor game hardware je gaat inbouwen (arcade, console, pc etc.)
- LCD, CRT
- upright, sitdown
- budget
- etc.
 
Haha, heerlijk dit. Is idd hetzelfde als een advertentie op marktplaats met de titel "ik zoek een auto, wie o wie heeft er eentje?"

Voor de rest, succes natuurlijk :)
 
Mi(c)key moet gedacht hebben:
092935db042282fee9751558cc578640.jpg
 
Hahaha!
Trouwens, zou het niet netjes zijn om je eerst even voor te stellen? Een eerste post en dan meteen in het verkoopgedeelte van het forum wordt bij de meeste forums niet echt op prijs gesteld en hier ook niet volgens mij.
 
Oh gelukkig heeft hij wel DVI aansluiting! Zou anders niet weten wat ik met mijn xbox aan moest XD Brilliant!
 
Ik zou sowieso op Marktplaats kijken voor een Naomi. Er komt er elke week wel eentje voorbij. Hier op het forum zie ik nooit zo vaak naomi's aangeboden worden. Wel Net City's, die hebben een beter scherm dat ook Low Res aankan.
Voor de Naomi's Let goed op burn-in. Dit valt op bij hele donkere en off hele witte passages.
Qua prijs moet je denken aan tussen de 200 en de 300 afhankelijk van de staat van de kast en de uitrusting die erbij zit, Soms zelfs onder de 200.
En qua vervoer is dat ding fors. Je kan hem wel redelijk eenvoudig uit elkaar halen. Welke (type) games heb je in gedachten. Je kent de 4 verschillende naomi hardware varianten?
-Naomi
-Naomi GD
-Naomi 2
-Naomi 2 GD
Er zijn ook tegenwoordig hele handige bootloaders.
Dus i.p.v. de games kopen zou je ook deze weg kunnen bewandelen.
http://www.jammaplus.co.uk/forum/forum_ ... omi-loader
 
Zucht.

Wat is je budget?
Hoeveel ruimte heb je?
Wat voor spellen wil je spelen?
What's your quest?
What's your favorite color?
What's the airspeed velocity of an unladen swallow?
 
mikey1983":2m3xgzya said:
Bedank voor u reactie welke arcade kast is het beste dan?
Het beste is een "New Net City" lijkt me
http://wiki.arcadeotaku.com/w/Sega_New_Net_City
En dan met een Naomi 2 GD ROM plus die rom loader waar ik eerder naar verwees.

http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
Met burn in is dit te duur, maar misschien kan je afdingen, wel weer in BE.

http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
Dit lijkt me een koopje omdat er een Lindbergh inzit, maar dat weer geen Naomi systeem

http://www.marktplaats.nl/a/spelcompute ... ousPage=lr
Misschien dat je deze voor 250e op de kop kan tikken. Ga kijken, check e monitor goed en neem 'm mee naar huis.

En de reacties van de meesten hier is ook wel weer een beetje begrijpelijk, maar ik wil je toch helpen. Succes. Misschien ook eventjes de topic title wijzigen naar 'gezocht een goede Sega Naomi Universal cabinet zonder burn-in'.
 
Back
Top