Wellicht interessant voor sommige mensen hier ?
Is niet van mij , maar liep er tegenaan.
Prijs is niet verkeerd .
http://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :B:SS:FR:1
Is niet van mij , maar liep er tegenaan.
Prijs is niet verkeerd .
http://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :B:SS:FR:1