Sinds kort een sega naomi, werkt perfect echter er komt een irritante luide brom via de speakers. Ligt niet aan de versterker lijkt me aangezien iets anders aansluiten geen brom genereert.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?