Da Dude
Nozomi Elite
Ik wilde me Hyperspin proberen op me New Net City, maar
Weet iemand de resolutie van een Toshiba 29 inch Pure Flat van een NNC?
Kan ik 32 bit kleurdiepte gebruiken of moet die op 16 staan.
Zijn deze schermen 60 HZ, of anders?
Ik had me PC ingesteld op 800x600 32bits en 60 Hz.
Maar geen signaal. Ik ga zo verder proberen. Want het lijkt me niet dat die alleen maar 640x480 is of wel?
Weet iemand de resolutie van een Toshiba 29 inch Pure Flat van een NNC?
Kan ik 32 bit kleurdiepte gebruiken of moet die op 16 staan.
Zijn deze schermen 60 HZ, of anders?
Ik had me PC ingesteld op 800x600 32bits en 60 Hz.
Maar geen signaal. Ik ga zo verder proberen. Want het lijkt me niet dat die alleen maar 640x480 is of wel?