What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PS3 Joystick

ZiEk

1CC Aspirant
Joined
Nov 17, 2006
Messages
960
Reaction score
0
Location
Haarlem
Ik zit al een tijdje te denken om een joystick te kopen.

Heeft iemand al een stick voor z'n ps3 ? zo ja welke en waarom.

HORI Real Arcade Pro Stick 3: lijkt mij het beste maar de prijs is wel erg hoog oor je hem in Nederland hebt boven de 100 eurie.

PA.82647.002.jpg

HORI Fighting Stick: ziet er ook wel goed uit maar wel minder de button setup ziet er ook minder strak uit. Maar de prijs is ook een stuk lager voor 60 euro kan je hem bij bol, frs en sommige gameshops kopen in Nederland. Uit hong kong kom je ook op 60 eurie uit. Ook een voordeel is de size denk ik, stuk mobiler om meetenemen.

PA.77836.002.jpg

Andere stick vallen me niet op zoals de usb stick pa.108826.1.jpg of de Virtua Stick High Grade PA.82364.003.jpg met zijn magere button setup.

Heeft iemand al ervaring met een ps3 stick, nog aanraders, tips of een goedkope shoppie?
 
Ik heb die Hori stick pro gekocht via Amazon voor 18 euro!!
(gelijk 2 besteld :-) )
Ik vind ze prima, maar ik ben geen purist. Het voelt solide en
ze zijn nu 29 pound.
Ik heb ze speciaal voor VF5 gekocht.

DSC01954.jpg

DSC01953.jpg
 
Pro voor 18 bij amazon ?? hoeveel was je kwijt met verzenden ?? heb je link ??

met de pro bedoel je niet die thwee fighting sticks toch ?

en doen ze het nogsteeds goed ? ik had een paar weken geleden eentje gekocht voor 25 eurie bij me buurt gameshopje, helemaal blij uitgepakt meteen Neowave in de ps3 en gamen eerste ronde ging goed maar toen ging de turbo zomaar aan voor knoppen en de stick opeens deed ie alles op auto. Later nog andere games mee geprobeerd en toen deed ie nix meer.

ik heb wel het vertrouwen in dei hori fighting sticks verloren :( mischien is die pro wat.

denk alsnog dat het beter zal zijn om te wachten tot Soul cali 4 of street fighter 4 uit zijn, hori zal daar ook wel sticks voor bouwen lijkt me.
 
Toch schijnt die Virtua Stick toch de beste te zijn. Kwalitatief/duurzaamheid gezien dan.
 
Die sircks voor het plaatje had ik voor 18 pound en verzendkosten waren 6 pound.
Helaas zijn ze nu iets duurder... gewoon bij amazon.
Die andere thread heb ik even in 2 sec gelezen maar ik ben niet de purist dat ik lag ondervind ofzo...
 
Back
Top