What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PS3 hardware/software nu te bestellen bij PA?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ben er ff een tijdje uit geweest en zie nu dat je ook gewoon PS3 titels kunt bestellen bij PA :?
Ik dacht dat dat niet mogelijk was??

Meteen maar even Castlevania besteld en ging dus zonder problemen.

Iemand hier ook al wat software besteld voor de PS3

Cheers.
 
ElPancho":33meudzz said:
Plenty al, Marc, kan sinds een week of 3 :-)
Tja, al 4 weken bezig met de badkamer en weinig tot niks meer besteld bij PA.
Wel goed nieuws aangezien de PS3 regio vrij is en de titels soms een stuk goedkoper zijn. :)
 
vergeten te vragen, waarom kan het nu ineens wel?

Wel beter dit aangezien de asian versie's lekker goedkoop zijn t.v.m de prijzen hier in de winkels :)
 
Geen idee waarom eigenlijk.
PA zal het wel goed uitgezocht hebben met Sony, terugdenkend aan Lik Sang.

Andere vraag: kan je een Asian-versie tegen een PAL-versie online spelen? Beide spelers (consoles) ergens in NL.... (moet nog een PS3 halen, anders had ik het ff getest......)
 
Volgens mij moet dan geen probleem zijn, games zijn regio vrij en je zit hier op het internet.
Je maakt geen japans account aan dus na mijn idee moet het gewoon werken.
Kan het alleen niet met 100% zekerheid zeggen.
 
Ik heb een jp ps3 en speel er jp/usa en pal games op tegen vrienden de pal only hebben (console en game dus). Maw geen enkel probleem dus. Ik gebruik dan zelfs mijn usa account soms...
 
Baki":nc523lk9 said:
Ik heb een jp ps3 en speel er jp/usa en pal games op tegen vrienden de pal only hebben (console en game dus). Maw geen enkel probleem dus. Ik gebruik dan zelfs mijn usa account soms...


:D
 
Sommige spellen zijn gebonden aan de regio-servers. Zodra dit het geval is, ben je dus beter af met een EU-versie i.v.m. je ping.
 
Back
Top