groo1306":20al1w0m said:Fijn dat er stroom is. Helaas kan ik niet komen ivm werk en sint.![]()
Same for me
groo1306":20al1w0m said:Fijn dat er stroom is. Helaas kan ik niet komen ivm werk en sint.![]()
waiwainl":1712hmq9 said:Doe je nog wat in de kerst vakantie?