What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Playworks event zaterdag 26 september

Ik heb ook een top dag gehad! De boys vonden het ook hartstikke leuk en als het goed is zijn we er de volgende keer weer bij en dan blijven we tot het einde, lol.

Bedankt voor de gastvrijheid en voor het testen van m'n CPSII A board. 8) Als het allemaal meezit neem ik tegen die tijd Darksoft's CPSII mulitkit mee om te bekoekeloeren.
 
Iemand nog foto's gemaakt. Ik kon er niet bij zijn ivm met een feestje van vrienden.
 
Mooi avondje weer. Om 8 uur in de avond nog even uur en kwartier rijden naar Zoetermeer voor wat games en ouwehoeren :-). Gelijk de bestelling bij Chris voor mijn cab project mee kunnen nemen. Top dat je de spullen 'on zo'n short notice' gereed had en mee kon nemen. En Has... volgende keer revanche op de Konami Panic Park!
 
Psykick":1psdt44v said:
Volgende meet kondig ik snel aan :)

Mooi, dan kan ik kijken of m'n vrouw moet werken die dag...heb er wel weer zin in om een hele dag te blijven, vorige keer was echt veel te kort.
 
Timworth":3w03yxte said:
....Dat Panic Park van Namco was toch wel hoogtepunt van de avond.
:shock: NO WAY! Hoop dat die er bij het volgende event ook weer bij is, wat heb ik goede herinneringen aan dit belachelijk maffe spel!
 
Back
Top