What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PC Shmups, welke arcade stick?

Kaijuman

Arcade Local
Joined
Jun 10, 2014
Messages
55
Reaction score
0
De laatste tijd kom ik wat vaker in aanraking met PC Shmups, maar die zijn met een keyboard niet te spelen uiteraard.
Wat is nu een redelijk low budget oplossing als je gaat kijken naar arcade sticks?

Kom ze van Madcatz tegen die te gebruiken zijn en zo, maar volgens mij toch behoren tot PS3 of XBox360.

Graag wat tips hier in.
 
Low buget weet ik niet, maar als je even door spaart kan ik een custom stick van Shadaloo (Jinxz, een forumlid hier) aanraden...niet goedkoop, maar wel precies zoals je je stick wilt hebben...die van mij speelt echt geweldig!
 
Oke, toelichting op low budget, rond de 100-130 euro ;)

Wat kost zo'n custom stick dan?
 
Ja die van jinx zijn top kan ik je echt aanraden gebruik er een voor mijn xbox 360
En heb er nog een in bestelling staan voor mijn supergun .
Zijn niet goed koop maar het is het geld meer dan waard .
 
Ik heb een gemodde TE van Madcatz die op Xbox 360 en PC werkt die ik van plan ben te verkopen. Interesse?
 
Als je me een PM met info en foto's kan sturen graag!
 
Kaijuman":21px0ynu said:
... maar die zijn met een keyboard niet te spelen uiteraard...

Bepaalde topspelers bewijzen keer op keer dat dit niet helegaar klopt.
 
ElPancho":y8w8p4jf said:
Kaijuman":y8w8p4jf said:
... maar die zijn met een keyboard niet te spelen uiteraard...

Bepaalde topspelers bewijzen keer op keer dat dit niet helegaar klopt.

Ongetwijfeld, maar ik vind het niet te spelen ;)
 
Op de MSX was ik niet anders gewend dan spelen met een keyboard. Ik was heel lang daardoor heel slecht in spelen met een stick.

jaja, nu ook nog steeds. ik weet het.
 
Back
Top