What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Oproep: foto's van japanse arcade hallen

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Wie kan mij helpen aan foto's die in japanse arcade hallen en game shops zijn gemaakt. Het moeten digitale fotobestanden van goede kwaliteit zijn, met een hoge resolutie. Dus geen zooi zoals telefooncamera foto's. Ik wil namelijk van een paar foto's wat posters laten printen (50 x 70 cm of zo) voor in mijn toekomstige gameroom.

En het is natuurlijk mooi meegenomen als er af en toe een foto bij zit waar toevallig ook een leuke japanse chick op staat 8)

Als je wat hebt moet je me maar even een PM sturen, dan krijg je mijn e-mail adres.

Leuk idee! Een mooi sfeervol panorama lijkt me best cool op een canvas :)
Zou er niet iets te vinden zijn op stock-foto sites?

Zoek even op Nozomi, staan best wel wat arcade pics op. Ik zal binnenkort wat nieuwe erop knallen.

rklok":3pws6qen said:
Heb nog een aantal zeer recente...;)
Je mag er ook wel wat naar mij sturen Ronnie. (inderdaad leuk idee Erik!)

Ken":1eqfpotu said:
Zoek even op Nozomi, staan best wel wat arcade pics op. Ik zal binnenkort wat nieuwe erop knallen.

Ken, er staan inderdaad mooie foto's bij, maar ik ben bang dat de bestanden te klein zijn om groot op te blazen. Meestal worden fotobestanden op websites behoorlijk verkleind, en zijn dus niet voor mijn doel geschikt.

Lekker creatief bezig hier, high res fotos van akiba en arcadehallen zou ik ook erg goed kunnen gebruiken voor mijn project.

Waar kan ik me inschrijven ?

geef me even jullie MSN adressen , dat werkt beter dan mailen

Foto's zijn niet spectaculair, maar wel van arcades in Tokyo en Kyoto. Ik kan ze ook altijd toezenden via email.

DSC00347.jpg

DSC00346.jpg

DSC00715.jpg

DSC00343.jpg

DSC00344.jpg

DSC00345.jpg

DSC00628.jpg

DSC00629.jpg

Tseezz, Japan weet mijn smaak te pakken want de japanse cabinets zijn zo erg futurisch !

Ik zou graag meer van foto's zien want ik ben zelfs nog nooit in Japan geweest.

Back