ruderudie
Bullet Dodger
Ik vond altijd al dat de ruimte in de new astro niet inefficiënt werd gebruikt met die verticale plank in het midden, dus heb ik op een regenachtige dag (gisteren dus) even wat geknutseld in het compartiment. Ik heb nu de multi als enige pemanent bevestigd op een plek die geen ruimte kost, en er is nu plek over voor een cps2 board en een 2 slots ernaast, ideaal!



