Jinxz
Pattern Reader
Net wanneer (b)arcades in de VS weer in het straatbeeld verschijnen en arcades door de populariteit van redemption games weer winstgevend worden komt dit bericht naar buiten : http://arcadeheroes.com/2015/01/13/a-few-thoughts-on-walt-disney-worlds-prize-redemption-ban/
Op het eerste moment denk je "whatever dat Disney z'n redemption games dumpt" maar als de reden erachter aan geeft dat er een nieuwe wet aan zit te komen waardoor redemption games worden verboden dan is deze stap van Disney nog maar het begin.
Redemption in Japan is vaak nog rond de 60% van de omzet. De VS zal wss ook behoorlijk op redemption leunen.
Hopelijk is dit een losse flodder.
Op het eerste moment denk je "whatever dat Disney z'n redemption games dumpt" maar als de reden erachter aan geeft dat er een nieuwe wet aan zit te komen waardoor redemption games worden verboden dan is deze stap van Disney nog maar het begin.
Redemption in Japan is vaak nog rond de 60% van de omzet. De VS zal wss ook behoorlijk op redemption leunen.
Hopelijk is dit een losse flodder.