What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe conventionele TV voor retro games

Yo Rano heb je ondertussen nog een goede 4:3 TV gevonden? Ik ben zelf ook op zoek naar conventionele tv voor alle retro games die ik hier heb liggen maar het valt niet meer om iets fatsoenlijks te vinden.
Of is er iemand anders die een adres weet waar ik bv nog een nieuwe sony trinitron 4:3 kan aanschaffen? Thx alvast peeps!

Baki":b37sux5v said:
Yo Rano heb je ondertussen nog een goede 4:3 TV gevonden? Ik ben zelf ook op zoek naar conventionele tv voor alle retro games die ik hier heb liggen maar het valt niet meer om iets fatsoenlijks te vinden.
Of is er iemand anders die een adres weet waar ik bv nog een nieuwe sony trinitron 4:3 kan aanschaffen? Thx alvast peeps!

Heb er veel veel gezien op marktplaats Baki (trinitron schermen) en vaak voor rond de 75/100 euro.

Bedankt voor de tip maar ik kots op marktplaats. Verder wil ik een nieuwe tv en niet een oud rotding wat binnen 2 jaar wederom aan vervanging toe is ;)

Als je goed zoekt en iets koopt van iemand die zuinig is op z'n spullen dan valt het reuze mee 😉 (aankoopbon aanwezig,etc.)
Maar marktplaats is ook niet mijn fav.

Back