What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

nieuwe aanwinsten voor mijn "gameroom in wording"

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Jongens, sommigen van jullie weten dat ik een fan ben van canday cabs, maar ook van klassieke cabs. In dat kader heb ik weer een paar mooie aanwinsten, waaronder deze:

bw_front.jpg

Yep, een echte Black Widow, een vector game. Een bijzondere game, gemaakt door atari: http://andysarcade.de/blackwidow.html

Helaas moest ik er wel een candy voor opofferen, het is de Sega Aero city geworden die ik pas recent heb gekocht. Maar hij ging wel voor meer dan het dubbele weg (ik zij destijds nog in het verkooptopic van de Aero dat de vraagprijs veel te laag was).

Ik heb hier een road trip report gepost: http://www.dragonslairfans.com/smfor/in ... icseen#new


Ik moet zeggen, het was een prachtig weekend.

Oh ja, als iemand nog een E2 zoekt met een tri-sync monitor waar een prachtig plaatje op staat (flat CRT monitor), stuur me een PM. Als ik de E2 heb verkocht, ben ik wat candy cabs betreft weer af bij 2x een New Astro City. En die gaan nooit weg.
 
Leuk man, vette trip weer :)

Hoe staat het met je schuur Erik?
 
ckong":3vmk3bqs said:
Helaas moest ik er wel een candy voor opofferen, het is de Sega Aero city geworden die ik pas recent heb gekocht. Maar hij ging wel voor meer dan het dubbele weg (ik zij destijds nog in het verkooptopic van de Aero dat de vraagprijs veel te laag was).

Dan wil je mijn Blast City ook vast niet meer terug? 😉 Dat van die Aero is wel een beetje zuur voor de vorige verkoper. Was dat een beetje de reden waarom je hem hier niet eerst te koop hebt aangeboden?
 
Strakke cab man !

Een mooie woody is niet lelijk , vooral die Zaccaria woody's vind ik gaaf om te zien , een tijdje geleden stond er een Scramble op MP die er echt super uit zag , nu trouwens weer een bizar mooie Cosmic Alien .
 
Ben niet van de woodies maar dat ding ziet er goed uit zeg!!
Heb ook de game even ge-youtube'd, wel geinig/apart!
Leuk verhaal ook, die roadtrip. Hoe cool is dat, gewoon een vrachtwagen huren en je cabs gaan halen :)

Lees ik nou goed dat je de maker van IK+ hebt ontmoet? :shock:
 
....Heb net de roadtrip gechecked. Moet weer een geweldige ervaring geweest zijn. Om bijna jaloers op te worden, Erg gaaf!
 
wow een mystery castle mocht je daar vanaf willen dan meld je even
 
Wat een leuke tijd heb je weer gehad Erik, idd om jaloers op te worden! Leuke cabs en toffe gasten, nou die schuur mag nu wel ondertussen geopend worden!
 
goatboy":1igg83bx said:
Dat van die Aero is wel een beetje zuur voor de vorige verkoper. Was dat een beetje de reden waarom je hem hier niet eerst te koop hebt aangeboden?

Ik heb destijds al aangegeven dat de vorige eigenaar er veel te weinig voor vroeg en dat hij in Engeland veel meer zou opleveren. Maar dat was teveel gedoe.

Ik hem hem toen gekocht om te houden, maar deze kans (de Black Widow) kon ik niet voorbij laten gaan, dus toen heb ik de Aero geslachtofferd. En inderdaad bewust op AO gezet, de Engelsen betalen veel meer voor een beetje bijzonder spul dan wij.
 
jiggymf":30zrunmo said:
Lees ik nou goed dat je de maker van IK+ hebt ontmoet? :shock:

Yep, een aardige vent en hij kan lekkere koffie zetten. :)
 
Psykick":3utjw73a said:
Wat een leuke tijd heb je weer gehad Erik, idd om jaloers op te worden! Leuke cabs en toffe gasten, nou die schuur mag nu wel ondertussen geopend worden!

Er wordt op dit moment hard gewerkt aan de schuur, komt dus binnenkort goed.
 
Back
Top