A
SmokinJokerZz":6ic0d409 said:Het ziet er wel mooi uit maar helaas ziet ie er niet als een arcade kast uit
Er kleeft wel een dikke prijs aan![]()
Cageman":uiiam4cx said:Ik denk dat 'ie hier al zonder scherm uit de vrachtwagen komt :roll:
Drifter":3w4q1emi said:Cageman":3w4q1emi said:Ik denk dat 'ie hier al zonder scherm uit de vrachtwagen komt :roll:
I don't care, als de coin slut er maar bij zit...weheeeee! ALT-TAB (Vrouw komt binnen)......connection lost..........