What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC verhuizing

Da Dude

Nozomi Elite
Joined
Jan 17, 2011
Messages
5,450
Reaction score
1
Location
Netherlands
Hier een sfeer impressie van de grote verhuizing van het NGC.
Hard werken, maar super gezellig.

IMG_7261.JPG

IMG_7264.JPG

IMG_7265.JPG

IMG_7266.JPG

IMG_7262.JPG

Mijn schermverhuizer en real life Minecraft gaming buddy
IMG_7263.JPG

IMG_7267.JPG

IMG_7268.JPG

Eerste blik in het nieuwe pand.
IMG_7269.JPG

IMG_7270.JPG

IMG_7271.JPG

IMG_7272.JPG

IMG_7273.JPG

IMG_7277.JPG

IMG_7278.JPG

IMG_7279.JPG

IMG_7280.JPG

Deze draak had nog wel aardige art
IMG_7274.JPG

Met duidelijke Engelse taal :P
IMG_7275.JPG

Hasans kabelservice. Hij smurft elke kabel in elkaar die je maar kan bedenken. Binnenkort te bestellen via nozomikabelsmurf.nl
IMG_7276.JPG

Na een dag hard werken was dit voor het eten nog aanwezig op de oude lokatie:
IMG_7281.JPG

Etenstijd:
IMG_7282.JPG

IMG_7283.JPG

IMG_7284.JPG

Na het eten nog geholpen om de auto's nogmaals vol te gooien, en ben ik richting huis gereden.
Hard gewerkt, maar ZO VEEL GEZELLIGER dan een de sportschool.

1 ding wat ik echt prachtig vond, was dat 1 man met een steekwagentje complete racecabs een busje inreed :shock:
 
Leuke foto's. Dat met dat steekwagentje was echt een attractie op zich...wat ging dat allemaal met een gemak. Hop cab op steekwagentje, hop cab busje in, hop cab op steekwagentje, hop cab busje in...en wij maar zwoegen (HotD2!!!). In ieder geval maar 1 cab in twee stukken gebroken (Jurassic Park?).
Ik zal mijn foto's volgende week in deze topic posten.
 
Leuke foto's! Dat van die man met het steekwagentje is inderdaad mooi. Die heb ik al vaker een complete twin racer van een schuine klep af zien rollen. Alsof het spul allemaal niks weegt.
 
Zie ik nou dat jullie de lost world hadden staan? Heb ik die dan aflopen keer zo over het hoofd gezien? :(
 
groo1306":2na2vpdf said:
Zie ik nou dat jullie de lost world hadden staan? Heb ik die dan aflopen keer zo over het hoofd gezien? :(
Nee hoor; die stond niet opgesteld. Hij was al defect, en brak tijdens de verhuizing in twee stukken :mrgreen:
 
Jammer....

Leuk om de foto's van de verhuizing te zien. Hele onderneming. 8)
 
Wij hadden toch degene met al die troep er in, in 2 stukken gebroken.
Of ook die hele. Ligt dus aan de cab, niet de verhuizers hahahaha
 
Was inderdaad een flinke operatie.
Maar gezien hoe het nieuwe ngc er uit ziet zou ik willen zeggen:
Mission accomplished!
 
Hier dan eindelijk mijn foto's:

Oud pand:

DSC_0937.jpg

DSC_0938.jpg

DSC_0941.jpg

DSC_0945.jpg

DSC_0956.jpg

DSC_0958.jpg

DSC_0961.jpg

DSC_0963.jpg

DSC_0965.jpg

DSC_0966.jpg

DSC_0967.jpg

DSC_0973.jpg

DSC_0974.jpg

DSC_0976.jpg

Tetris voor gevorderden:
DSC_0977.jpg

Nieuw pand:

DSC_0979.jpg

DSC_0980.jpg

DSC_0981.jpg

DSC_0983.jpg

DSC_0984.jpg

DSC_0985.jpg

Ken sloopt de "Bsttl System" cab:
DSC_1000.jpg

Balltop van de "Bsttl System" cab:
DSC_1011.jpg

Restanten van de "Bsstl Sytem" cab, ook handig als deurstop:
DSC_1020.jpg

Hassan Hobby Heaven:
DSC_1014.jpg

DSC_1021.jpg

DSC_1022.jpg

DSC_1024.jpg

DSC_1025.jpg
 
Back
Top