What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

New Capcom 2D fighter!!!

d":2j355i9e said:
Welke game wordt het?
Basara
Basara VS Street Fighter
Basara VS Sammy/Guilty Gear
Sammy VS Capcom
Street Fighter 4

Wat denken jullie? Ik ben super psyched omdat het een 2D fighter is.
En hij gaat gemaakt worden door Arc Sys (Sammy)
Capcom zegt dat het 2D is en het VS is.
Ik weet dan niet niet of het een VS titel wordt of dat ze gewoon VS fighting bedoelen. Ik denk toch het laatste. Anyway, zijn jullie ook benieuwd?
 
32345uporg910704122502lau4.jpg
 
Ik vind het er serieus tof uitzien, toffe characters ook, maar waarom GEEN NIEUWE STREET FIGHTER :( ?!?

Het lijkt mij dat ze deze game vanaf het begin af aan moeten opbouwen zoals ze dat ook bij een nieuwe Street Fighter zouden moeten doen, en aangezien het originele Devil Kings (volgens mij) nou niet echt een denderend succes was, i.t.t. Street Fighter (wat al een fanbase heeft), is het voor mij een raadsel waarom Capcom hieraan begint.

Misschien heeft het succes(?) van Guilty Gear ermee te maken, of heeft Samurai Shodown 5 toch goed gelopen op de PS2? Het kan ook nog zo zijn dat Capcom enigzins probeert mee te liften op het succes van Soul Calibur; hetzelfde concept alleen dan 2d.

Toch ben ik oprecht benieuwd naar de spel. Op welke systemen komt het eigenlijk uit?
 
Ik weet precies wat Capcom doet. Capcom laat Arc Basara X maken en hoopt dat er veel kritiek op komt en dan komt Capcom zelf met SF4 en dan is iedereen blij dat ze deze keer hem zelf maken.
Ik kan in de toekomst kijken, nee hoor ik heb inzicht.
*dobbelstene schuddend* Nu maar hopen dat het uitkomt :lol:
 
Nu ik de vids heb gezien moet ik zeggen dat ik meer psyked was met de aankondiging dan met het werkelijke spel. Ik vind het erg goedkoop gemaakt, lijken wel guilty gear characters met een streetfighter achtergrond :cry:
 
jah man gulty gear writen all over it :/

toch zal het wel wat fun hebben.

kan niet wachten tot street fighter hd remix en een street fighter 4 zou ook wel mogen.
 
Ik vind die characters echt fokking nep. Ik lees ook dat het meer een chick-thing is. Capcom heeft meestal wel stylishe artwork, maar die Basara gasten zijn gewoon gay en lomp met hun te grote zwaarden en weet ik veel wat. Ik denk dat dit weinig met street fighter te maken heeft. Niet dat dat perse zou moeten. Geef my maar hokuto of guilty gear, veel doper.
SF4, tja, die zal toch wel komen, toch? Ik denk dat Capcom de sales van deze 2 games afwacht. Volgens mij wordt die Basara een soort game die gasten gaan halen om indruk op chicks te maken. Dan krijg je in Japan wedstrijden met veel meiden. Ik moet nog steeds lachen om die signature picture van Ziek. Die moet echt blijven. Die gast op die tv op de achtergrond is leip. Waarschijnlijk die serie met zogenaamde 'harde' agent. Die vroeger in die serie "The Amish" zat.
 
Ken":uzq91vzw said:
Capcom is dood.

Je doelt op creativiteit? Lost Planet vind ik een voorbeeld dat dat tegenspreekt, ook financieel gezien. Zelfde geldt voor RE4 en wat ouder; Viewtiful Joe.

Maar ja, qua fighters is Capcom wel echt dood ja, hoewel ik eerlijk gezegd tóch uitkijk naar dit spel.
 
De chars, op sommige na, doen me denken aan veredelde Pokemons :D
 
R-Type":r83zpxhg said:
Ken":r83zpxhg said:
Capcom is dood.

RE5 gezien?

Wordt DE game van deze generatie.

Lost Planet en Dead Rising sucken.

Jah man wou ik ook zeggen res 5 ziet er echt sick uit, sinds de gameplay verbeterd is met 4 kan ik niet wachten tot ik 5 speel.
 
RE5 wordt gewoon deel 4 in een Afrikaans jasje. Allemaal leuk en aardig, speel het een keer door en je raakt het nooit meer aan.

Capcom voor mij staat gelijk aan titels die je de rest van je leven kunt spelen, zoals de oude Resi series en de 2D fighters. Wat ze hadden aan originaliteit sluiten ze nog ook, stelletje bungholes.
 
ze hadden toch ook viewfull joe en die game met die hond gemaakt, was dat niet een beetje vernieuwend ? killer 7 is mischine wel een mindere voorbeeld. tjah het is een brand dat verkoopt en daar maken ze ook gebruik voor de extra buck maar het lijkt mij dat er nog steeds genoeg japanse medewerkers zijn die originele shit willen maken en ze zullen heus wel met iets komen in de toekkomst. maar dat is wat ik hoop.
 
Baki":tlm8ta63 said:
Ken":tlm8ta63 said:
Capcom is dood.

Lol de huidige 2D fighters van capcom maken ze niet eens zelf...


hey baki, lang geleden heb ik iemand meegemaakt die iets over nazo2 project wist :D

konami game music is the best!
 
Ken ze al erg lang. Ik heb afgelopen week mijn famicom av + castlevania binnen gekregen. Toen ik die weer goed gespeeld had moest ik weer even dracula x muziek draaien en dan kom ik altijd weer uit bij Dracula new classic - Perfect Selection van Nazo²....al die nummers zijn goed maar van de Bloody Tears versie van Nazo² ga ik altijd flippen...fucking heftige uitvoering!!! Maar dit is wel erg aftopic ;) Maybe een vgm topic openen??
 
Back
Top