What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

New Astro City cabs

Het is zo dat de new astro een wisselbare cp heeft. Je kunt er dus voor kiezen om een cp met 6 button layout te kiezen zoals ik aangaf. Zoals je in een plaatje ziet (dacht ik) heeft een van de kasten daar ook een blast city panel. De panels zijn ook los te verkrijgen her en der.
 
Rudie,

Bedankt voor de reactie, het is me nu duidelijk. Ik kan helaas nog niet zeggen of mijn interesse echt concreet is.

Ik blijf dit topic volgen en als alle informatie beschikbaar is van jouw kant zal ik een beslissing nemen. Ik zal het ook even mededelen als ik het zeker niet ga doen (dat lijkt me wel zo netjes).

Erg gaaf initiatief in ieder geval.
 
Even nog een snelle update:

Ik heb mr megalo benaderd van killercabs, maar hij regelde destijds enkel de opslag en distributie van de cabs bij aankomst in de haven. Dit proces kan door ons overgeslagen worden omdat de cabs direct worden opgehaald wanneer dit mogelijk is ofwel ik kan iets goedkoops regelen met UPS of DHL. Hierdoor werd ik van mr megalo dus ook niets wijzer, een ander lid (Tone) heeft me wel wat info gegeven, dit moet echter wel geconcretiseerd worden voor Nederland daar hij naar de UK heeft geïmporteerd. Dit moet ik nog even uitzoeken.

Voor nu probeer ik erachter te komen welke maatschappij de agent van de reder is die EXC in de arm heeft genomen en de container met cabs zal vervoeren. Deze agent klaart de hele handel in en slaat de cabs desnoods op, dus met die maatschappij moet ik een keer iets afspreken of telefonisch overeenkomen wat de kosten hiervoor zullen zijn, hoe dit geregeld wordt en waar en wanneer het spul kan worden afgehaald. Echter, EXC moet mij eerst de naam van de agent sturen. Daar wacht ik dus op.

Deze week mijn laatste stress-week, daarna een afspraak met de douane regelen. Volgens mij is dit het minst dure gedeelte van de zaak, ik hoop dat zij volledig kunnen zijn in de informatie die ze mij toespelen zodat we niet voor verassingen komen te staan als het zover is.

Wordt vervolgd....
 
Ik heb ook zeker interesse in een new astro city cab! Dus zet mij maar op de lijst (onder voorbehoud dat de prijs in de buurt van de gegeven indicatie blijft)
 
Klinkt goed ! Zet mij maar op de lijst met serieus geiteresseerden als er nog plek is. Ruderdude iig. bedankt voor het opgeven van al die vrije tijd voor de goede zaak hehe.
 
Beste geïnteresseerden ,

Vanaf 2 uur geleden was ik vrij, dus meteen maar even terug naar de importactie. Ik heb eindelijk van EXC de contactgegevens van de afhandelend agent gekregen in Nederland, dus die heb ik allereerst een mail gestuurd met in hoofdlijnen hetgeen ik van plan ben. Later spreek ik liever nog een keer in persoon af met iemand om een en ander duidelijk te krijgen. Nu is het eerst afwachten op antwoord.

Ik denk dat het ook wel te regelen is dat de kasten, als het eenmaal doorgaat, vervoerd kunnen worden naar de verschillende adressen in Nederland. Daarvoor is het nu echter nog te vroeg, ik hoop dat ik bij de eerstvolgende post concrete bedragen kan noemen die allesomvattend zijn, dus zowel de kosten voor de fiscus als voor de stuwadoor/cargadoor.

Voor alle geïnteresseerden, ik stel voor dat we eerst een totaalplaatje maken en vervolgens een lijst opmaken met mensen die zeker meedoen. In ieder geval bedankt voor iedereen die enthousiast is, hoe meer besteld wordt hoe goedkoper de verzending. Hoop ik... 😉

Eind volgende week hoop ik meer te weten, want dan ga ik een week op wintersport en daarvoor wil ik al wel iets weten. Ik zal mijn best doen in ieder geval.
 
Big up voor de gedane zaken Rudie... ben benieuwd naar het eind-resultaat van het complete kosten plaatje...
 
Ik ben al een tijdje op zoek naar deze voor een redelijke prijs en rond de 400 is zeker een heel mooi prijsje.
Zet mij ook maar op de lijst!
 
Back
Top